Webudvikling Hero
e-handel

En B2B webshop der skaber omsætning

JCD har mere end 10 års erfaring i webudvikling.

Vi har udviklet en samlet pakke til din e-handelsplatform. Pakken indeholder en B2B webshop udviklet i Umbraco CMS med integration til dit ERP-system.

Vi udvikler i Umbraco CMS

Din webshop er udviklet i det brugervenlige CMS; Umbraco.

Dine data hentes fra dit ERP

Når data hentes fra dit ERP, er de altid opdaterede og korrekte.

Administrer priser og sortiment

Alle priser styres i dit ERP, og det er her priser hentes fra.

Produkter udlæses fra dit ERP

Produkter udlæses fra Business Central og kan beriges i din Umbraco.

 

B2B webshop fra JCD

JCD har udviklet en samlet pakke til din e-handelsplatform.

Pakken indeholder en B2B webshop med alle de funktioner, du har brug for. Webshoppen er udviklet i det brugervenlige CMS Umbraco og udvikles selvfølgelig med integration til dit ERP.

JCD har allerede gjort det nemt og dig og lavet de indledende steps, hvilket betyder, du hurtigt er i gang med din nye webshop.

Webshoppen er henvendt B2B virksomheder, typisk inden for handel og grossist-virksomheder - der har fokus på at gøre det nemt at drive webshop.

Læs mere om en B2B webshop
JCD Webshop NW UI

Vi har udviklet webshops og websites til virksomheder i forskellige brancher.

Udforsk vores cases ved at klikke på et logo.

Hvad er en B2B webshop?

En B2B webshop er henvendt virksomheder, der sælger til virksomheder. 

En brugervenlig og effektiv webshop, inspirerer dine brugere til hjælp til selvhjælp; de skal kunne betjene sig selv. 

Når din webshop er integreret med dit ERP-system, vil du opleve flere fordele. Du kan fx optimere hele din forretnings- og forsyningskæde, da dine data og lagerstatus altid vil være opdateret. 

Du undgår dermed at opdatere og vedligeholde dine stamdata flere forskellige steder. 

Webshop NW Produkter

En webshop med alt det, du har brug for

Lad dine kunder betjene sig selv.

JCDs webshop-løsningen er bygget ud fra, at du kommer 80% af vejen for 20% af pengene. Vi har nemlig gjort de indledende steps, så du hurtigt er i gang.

Der spares tid, så de administrative medarbejdere kan koncentrere sig om deres kerneopgaver.

Du kan få forskellige tilføjelser til din webshop - få overblik over et udpluk af dine muligheder her.

Varekategorier

Dine varer oprettes og vedligeholdes i Umbraco Backoffice.

Det er muligt at have en kategori, der kan håndtere uendelige underkategorier. Dog kan en kategori kun have en 1. overkategori.

Produkter

Dine produkter udlæses fra dit ERP-system, hvor du trækker data, såsom navn, varenr., enheder mv.

Udlæsning af produkt fra Business Central kan efterfølgende beriges i Umbraco Backoffice. Det betyder, I kan håndtere produktbillede, varekategori, beskrivelse m.m. i Umbraco Backoffice.

Kunder/bruger

Kunden oprettes i ERP-systemet, og der udlæses brugere til webshoppen.

Når brugerne oprettes som kunde, bliver der sendt en velkomst e-mail med mulighed for at oprette adgangskode. Nu kan brugeren logge ind og handle.  

Kundepriser og sortiment

Alle priser styres og administreres i dit ERP-system. Webshoppen henter priser 1 gang i døgnet.

Det er muligt at lave kundespecifikke priser, så kunden kun tilgår de priser, der er individuel for dem. Hver kundegruppe har bestemte prislister, de handler på.

Fragt

Du har mulighed for at oprette fragt-metoder i Umbraco Backoffice, der beregnes på subtotal, vægt eller volumen – alt efter opsætning og muligheder.

Fragt på en ordre sendes til dit ERP-system som en ekstra opsat varelinje. Fragt er ikke kundespecifikt styret.  

B2B webshop til Aurion A/S

"Vi har fået en webshop, som lever op til best practice og mere til.

Vi har blandt andet fået et integreret selvbetjeningsmodul, der sikrer, at vores forhandlere selv kan bestille varer i vores webshop.

Det gør, at vi sparer tid."

- Gitte Bjerre, PR- og kommunikationsansvarlig hos Aurion A/S

 

JCD har leveret en webshop til Aurion, som er integreret med deres økonomisystem Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Udforsk hele Aurion-casen
Aurion Webshop Case
JCD Webshop Integrationer 2

Integrationer der giver mening

Vi kan integrere din nye webshop med dine eksisterende 3. partssystemer. 

Umbraco er en platform, der sikrer flere integrationsmuligheder, hvilket gør, at CMS'et kan tilpasses jeres virksomhed og arbejdsprocesser.

JCD er et Microsoft IT-hus med afdelinger, der favner web, økonomistyring, digitalisering og IT-Infrastruktur. Vi ved, hvilke muligheder, der er, når du for eksempel vil integrere din webshop med dit økonomisystem. 

B2B Webshop med integrationer til:

Tid er nøgleordet

Tid er nemlig det mest dyrebare, vi har. Med en B2B webshop kan du spare intern tid for dine medarbejdere, da fx ordrebehandling kører gennem webshoppen. Dermed reduceres antallet af mails og telefonopkald med ordrer.

Din bundlinje

Løsningen kan generere bundlinje til kunden, da den kan ordreoptimere og dermed skabe mersalg, da dine kunder altid handler til de rigtige priser.

Ordrebehandling

Ordrebehandling er essensen.

Du vil opleve færre interne arbejdsgange, da dine kunder langt hen ad vejen kan betjene sig selv med et unikt kundelogin.

Shoppen integreres med dine eksisterende systemer – fx dit ERP-system.

Hør mere om dine muligheder med en B2B Webshop

Skriv dig op i formularen og JCDs specialister kontakter dig hurtigst muligt.

JCD Rasmus Lindstrøm

Rasmus Lindstrøm Salgsansvarlig | Web

Bliv kontaktet af Rasmus

For at vi kan kontakte dig, er vi nødt til at gemme og behandle dine oplysninger. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Læs vores privatlivspolitik.