Webudvikling Hero
Webshop

B2B webshop der skaber omsætning til din forretning

JCD har mere end 15 års erfaring i webudvikling.

Vi har udviklet en samlet pakke til din e-handelsplatform. Pakken indeholder en B2B webshop udviklet i Umbraco CMS med integration til dit ERP-system.

Kontakt JCD

Vi udvikler i Umbraco CMS

Din webshop er udviklet i det brugervenlige CMS; Umbraco.

Dine data hentes fra dit ERP

Når data hentes fra dit ERP, er de altid opdateret og korrekte.

Administrer priser og sortiment

Alle priser styres i dit ERP, og det er her priser hentes fra.

Produkter udlæses fra dit ERP

Produkter udlæses fra Business Central og kan beriges i din Umbraco.

Når du indgår et samarbejde med JCD

JCD har mere end 15 års erfaring i at udvikle webshops til virksomheder i alle brancher.

JCDs team af Backend-, Frontend- og Full Stack udviklere er specialister i webshops, der konverterer trafik til ordrer. Vi rådgiver og vejleder dig til en løsning, der passer til dig og dine behov.

Du opnår store fordele ved at vælge en partner, der forstår din forretning, udfordringer og ønsker. Det handler ikke kun om at finde en løsning - det handler om at finde den rigtige løsning til netop dig og din forretning.

Med JCD som web-partner får du en strategisk samarbejdspartner, der bidrager med forretningsforståelse og rådgivning, som understøtter dine kommercielle mål.

JCD Webudvikler MBL Tile

Vi tager afsæt i en workshop sammen med dig

Når du skal have ny webshop.

Det første skridt på vejen mod din nye webshop er, at vi faciliterer en workshop, der sikrer, at løsningen designes til din forretning.

På workshoppen analyserer vi sammen dine behov, ønsker og krav. Vi researcher på, hvad du har brug for, hvordan din forretning er sammensat. I samarbejde med dig idégenererer vi på løsninger til din nye webshop.

JCDs specialister bidrager med viden om implementering, drift og efterfølgende vedligehold, så du får den optimale beslutningsramme.

B2B Webshop
Mads MBL Karina KAT Skærm 2 Tile

Undgå tidskrævende og manuelle salgsprocesser

Når dine tilbud og ordrer kræver mange interne ressourcer, opstår der flaskehalse og forsinkelser.

Din webshop er ubemandet, og alligevel er den altid tilgængelig for dine kunder - også uden for normal arbejdstid. Det kan du udnytte.

På kort tid kan din webshop føre dine kunder gennem din planlagte salgstragt - endda uden fejlmargener. Og når webshoppen er integreret med dit økonomisystem, kan dine kunder kun bestille varer, du faktisk har på lager.

Med andre ord kan din webshop automatisere salgsprocesserne og frigøre tid i salgsafdelingen.

Lad kunderne betjene sig selv på din webshop

Vis dine varer bag et login.

Når din webshop integreres med dit økonomisystem, opnår du flere fordele. Når de er integreret, kan du nemlig vise de produkter, der er egnet til web, og du kan lave pristilpasninger, rabatter, priskampagner. Bag et login kan du fx vise kundespecifikke priser.

På den måde får du bedre udnyttelse af dine salgsressourcer og kan lave hurtigere tilbud. Du øger omsætningen i din forretning ved at lade kunder betjene sig selv.

Din webshop er altid tilgængelig - også når dine sælgere holder fri.

B2B Webshop Produkter Screenshot 2

Forbedret hastighed og brugeroplevelse og lancering af norsk webshop hos Backyard Living

Vi havde specifikt nogle udfordringer på vores web-løsning i forhold til oppetid og hastighed. Der må jeg bare sige, at vi ret hurtigt fik identificeret, hvor fejlen var.

Vi frygtede, vi kiggende ind i en meget dyr løsning og hel omprogrammering. Vi ender egentlig ud med, på ret simpel vis, at få løst vores udfordringer, og det er vi jo som kunde utrolig glad for. Det er vores slutbrugere naturligvis også.

Kira Clausen, Marketingchef Backyard Living

Vi har udviklet webshops og websites til virksomheder i forskellige brancher.

Udforsk vores cases ved at klikke på et logo.

Hvad er en B2B webshop?

En B2B webshop er henvendt virksomheder, der sælger til virksomheder. 

En brugervenlig og effektiv webshop, inspirerer dine brugere til hjælp til selvhjælp; de skal kunne betjene sig selv. 

Når din webshop er integreret med dit ERP-system, vil du opleve flere fordele. Du kan fx optimere hele din forretnings- og forsyningskæde, da dine data og lagerstatus altid vil være opdateret. 

Du undgår dermed at opdatere og vedligeholde dine stamdata flere forskellige steder. 

Webshop NW Produkter

En webshop med alt det, du har brug for

Lad dine kunder betjene sig selv.

JCDs webshop-løsningen er bygget ud fra, at du kommer 80% af vejen for 20% af pengene. Vi har nemlig gjort de indledende steps, så du hurtigt er i gang.

Der spares tid, så de administrative medarbejdere kan koncentrere sig om deres kerneopgaver. Du kan få forskellige tilføjelser til din webshop - få overblik over et udpluk af dine muligheder her.

Med en B2B webshop fra JCD bliver du en del af et community, hvor vi kontinuerligt videreudvikler din løsning.

Varekategorier

Dine varer oprettes og vedligeholdes i Umbraco Backoffice.

Det er muligt at have en kategori, der kan håndtere uendelige underkategorier. Dog kan en kategori kun have en 1. overkategori.

Produkter

Dine produkter udlæses fra dit ERP-system, hvor du trækker data, såsom navn, varenr., enheder mv.

Udlæsning af produkt fra Business Central kan efterfølgende beriges i Umbraco Backoffice. Det betyder, I kan håndtere produktbillede, varekategori, beskrivelse m.m. i Umbraco Backoffice.

Kunder/bruger

Kunden oprettes i ERP-systemet, og der udlæses brugere til webshoppen.

Når brugerne oprettes som kunde, bliver der sendt en velkomst e-mail med mulighed for at oprette adgangskode. Nu kan brugeren logge ind og handle.  

Kundepriser og sortiment

Alle priser styres og administreres i dit ERP-system. Webshoppen henter priser 1 gang i døgnet.

Det er muligt at lave kundespecifikke priser, så kunden kun tilgår de priser, der er individuel for dem. Hver kundegruppe har bestemte prislister, de handler på.

Fragt

Du har mulighed for at oprette fragt-metoder i Umbraco Backoffice, der beregnes på subtotal, vægt eller volumen – alt efter opsætning og muligheder.

Fragt på en ordre sendes til dit ERP-system som en ekstra opsat varelinje. Fragt er ikke kundespecifikt styret.  

B2B webshop med selvbetjeningsmodul og integration til lagersystem hos Aurion

Vi har fået en webshop, som lever op til best practice og mere til.

Vi har blandt andet fået et integreret selvbetjeningsmodul, der sikrer, at vores forhandlere selv kan bestille varer i vores webshop.

Det gør, at vi sparer tid.

Gitte Bjerre PR- og kommunikationsansvarlig hos Aurion A/S
JCD Webshop Integrationer 2

Integrationer der giver mening

Vi kan integrere din nye webshop med dine eksisterende 3. partssystemer. 

Umbraco er en platform, der sikrer flere integrationsmuligheder, hvilket gør, at CMS'et kan tilpasses jeres virksomhed og arbejdsprocesser.

JCD er et Microsoft IT-hus med afdelinger, der favner web, økonomistyring, digitalisering og IT-Infrastruktur. Vi ved, hvilke muligheder, der er, når du for eksempel vil integrere din webshop med dit økonomisystem. 

B2B Webshop med integrationer til:

Hør mere om dine muligheder med en B2B Webshop

Skriv dig op i formularen og JCDs specialister kontakter dig hurtigst muligt.

JCD Lasse Koitzsch

Lasse Ingerslev Koitzsch Salgsansvarlig | Web

Bliv kontaktet af Lasse

For at vi kan kontakte dig, er vi nødt til at gemme og behandle dine oplysninger. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Læs vores privatlivspolitik.