Hvad er WorkPoint?
WorkPoint er synonym med vidensdeling, dokumentation og best practice for dokumenthåndtering og kontrakthåndtering.
Med WorkPoint strømlines din dokument- og kontraktstyring inden for HR, CRM, projektstyring. Når dokumenthåndteringen sættes i system, får du nemlig kontrol over dine data og dermed minimeret menneskelige fejl og spildtid. Du får tid foræret til dine kerneopgaver.
Styrk dine forretningsgange med WorkPoint
Du vil opleve bedre samarbejde i din virksomhed, effektiv vidensdeling og bedre projektstyring - med en løsning fra WorkPoint 365.
WorkPoint 365 sammen med det Microsoft-miljø, du i forvejen sandsynligvis allerede gør brug af i dag.
WorkPoint er SharePoint på en hel ny måde; en færdig løsning til Microsoft 365/ Office 365 og SharePoint Online. WorkPoint 365 er et modulopbygget standardsystem i skyen, der sætter vidensdeling i system i forhold til projektstyring, sagsstyring og kontaktstyring. Løsningen strukturerer data via SharePoint Online og bygger bro til Microsoft 365 (tidl. Microsoft Office 365) med Outlook, Word, Excel og PowerPoint.