Workpoint 365 Hero Banner
WorkPoint 365

WorkPoint 365 effektiviserer din dokument- og proceshåndtering

JCD er officiel WorkPoint leverandør og partner - og kan hjælpe dig godt i mål med implementeringen af CRM, HR, projektstyring og kontraktstyring i WorkPoint.

Få en løsning der øger din produktivitet og gør din dokumenthåndtering nem og enkel for alle i organisatione - og skab mere tid for dine medarbejdere og kvalitet for dine kunder.

 

Kontakt JCD

Hvad er WorkPoint?

WorkPoint er synonym med vidensdeling, dokumentation og best practice for dokumenthåndtering og kontrakthåndtering.

Med WorkPoint strømlines din dokument- og kontraktstyring inden for HR, CRM, projektstyring. Når dokumenthåndteringen sættes i system, får du nemlig kontrol over dine data og dermed minimeret menneskelige fejl og spildtid. Du får tid foræret til dine kerneopgaver.

Styrk dine forretningsgange med WorkPoint
Du vil opleve bedre samarbejde i din virksomhed, effektiv vidensdeling og bedre projektstyring - med en løsning fra WorkPoint 365.

WorkPoint 365 sammen med det Microsoft-miljø, du i forvejen sandsynligvis allerede gør brug af i dag. 

WorkPoint er SharePoint på en hel ny måde; en færdig løsning til Microsoft 365/ Office 365 og SharePoint Online. WorkPoint 365 er et modulopbygget standardsystem i skyen, der sætter vidensdeling i system i forhold til projektstyring, sagsstyring og kontaktstyring. Løsningen strukturerer data via SharePoint Online og bygger bro til Microsoft 365 (tidl. Microsoft Office 365) med Outlook, Word, Excel og PowerPoint.

Workpoint Logo

JCD er WorkPoint Sølv Partner

JCD er certificeret WorkPoint Sølv Partner - og kan hjælpe dig godt i mål med dit WorkPoint-projekt.

Der er flere fordele ved WorkPoint 365. 

Uanset hvilket produkt du vælge fra WorkPoint, så er løsningen fuldt integreret med dit Microsoft 365 miljø - SharePoint og Office. Du undgår besvær i hverdagen med en samlet løsning, der inkluderer dine dokumenter.

WorkPoint er integreret med CVR.dk, hvilket sikrer, at dine stamdata altid er datavasket og opdateret. Derudover kan du benytte digital signatur direkte i løsningen - så du minimerer arbejdet med at hente underskrifter til dine kontrakter og dokumenter. 

Workpoint Ambassador Of The Year Nikolaj Guldhammer
Bila Group Logo

WorkPoint har centraliseret vigtige aftale-dokumenter hos BILA Group

Før vi fik WorkPoint 365, havde vi ikke ét centralt sted, hvor alle leverandøraftaler var samlet. Desuden var udfordringen, at det ikke var alle i virksomheden, der havde adgang til gældende aftale med en given leverandør – og hvis de havde adgang, manglede de overblikket.

Nu har vi hurtigt overblik over, hvilke leverandører vi har en aftale med, og så har brugeren let adgang til ét samlet overblik.
Carsten Johansen Strategic Purchaser hos BILA Group

Til dig der er leder

  • Risikominimering i forhold til system-implementering. Du får sikkerhed for at opnå dine mål, inden for fastsat tidshorisont - og til den forventede pris.
  • Standard-system der understøtter din virksomheds udvikling i forhold til bruger-tilgang, ændrede processer og forretningsgange.
  • GDPR understøttelse.
  • Professionel onboarding af medarbejdere.
  • Sikkerhed for at dine medarbejdere bliver ordentligt onboardet i systemet. Dermed sikrer du investeringen og får altså den forventede gevinst-realisering.
  • Større effektivitet, færre fejl og højere kvalitet sikrer øget konkurrenceevne.

Til dig der er IT-administrator

  • Med WorkPoint får du bedre overblik og langt mindre vedligehold. Digital understøttelse af virksomheden giver masser af systemer at vedligeholde. 
  • Èt system gør det nemmere for dine medarbejdere at adoptere.
  • Løs udfordringen med manglende kontrol og forsvarlig håndtering af email, dokumenter og følsomme data, der deles både inden og uden for virksomhedens mure.
  • Du får den kontrol, der skal til. Manglende kontrol kan eksponere data og trække din virksomhed i retslig eller finansiel risiko.
  • Sikkerhed i forhold til it-budgettet. Specialkodede løsninger er omkostningsfulde at implementere, vedligeholde og opdatere.

Til dig der er bruger

  • Brugervenlighed og understøttelse af deres arbejde fra systemer de allerede kender.
  • Sparer tid på at lede efter dokumenter og versioner. Du slipper for at bruge tid på at lede efter versioner af dokumenter.
    Brugerne kan have svært ved at finde den rigtig version af et dokument eller en skabelon til eksempelvis en kontrakt eller et tilbud.
  • Mulighed for at arbejde fra hvilken som helst enhed, når som helst og hvor som helst - med fokus på brugervenlighed og tilgængelighed.

WorkPoint 365 CRM

CRM er en forkortelse for Customer Relationship Management (kunde-relationsstyring), og giver dig flere fordele, når du registrerer, opretter eller gemmer vigtige oplysninger om dine kunder.

Med WorkPoint 365 CRM får du måske markedets bedste CRM system, hvis du ønsker nem overførsel af informationer fra dit Microsoft-miljø. Med WorkPoint CRM kan sælgere og andre med kundekontakt registrere aktiviteter, dokumenter, møder, mails og noter direkte på kunden.

Løsninger gør det muligt at arbejde direkte fra Outlook, Word og Excel og sikrer, at du kan registrere, oprette og dokumentere salget. Modsat traditionelle CRM-systemer tager det ikke lang tid at registrere og opdatere pipeline, kontaktpersoner m.m. i WorkPoint 365 CRM.

CRM løsningen er dansk og indeholder standard-skabeloner, fasestyring af din pipeline og integration til CVR, så dine kunders oplysninger altid er ajourførte.

Laptop der viser WorkPoint CRM

WorkPoint 365 HR

Få styr på alle vigtige dokumenter omkring ansættelse - fra rekrutteringen til fratrædelsen.

Med WorkPoint HR system undgår du, at data vedrørende medarbejdere og rekruttering flyder rundt mellem HR, ledere, emails og diverse drev.

WorkPoint 365 som HR system sikrer, at du har styr på al dokumentation på dine medarbejdere - fra de rekrutteres, gennem onboarding, ansættelsesperiode, offboarding og til deres ansættelse stopper.

HR løsningen er dansk og dækker 70-80% af dine behov for HR-styring; en basisløsning vi arbejder ud fra og øger digitalisering af din medarbejder-håndtering med.

Laptop der viser WorkPoint HR

WorkPoint 365 Projektstyring

WorkPoint 365 Projektstyring er et projektstyringsværktøj - der giver dig mulighed for at registrer, opret og dokumenter projekter fra start til slut.

WorkPoint 365 som projektstyringsværktøj understøtter det de fleste, der arbejder med projekter, har behov for. Projektstyring med eksempelvis fase-opbygning - så  projektleder og ledelse får et præcist overblik over igangværende projekter, som kan sorteres ud fra, den fase de er i - fra ide til projektet lukkes.

Al dokumentation, emails, møder, telefonopkald og noter registreres centralt i WorkPoint – direkte fra din Office-pakke (Word, Excel og PowerPoint). Det betyder, at sælgeren ikke skal skifte mellem flere systemer. Som tilkøb kan dine medarbejdere registrere aktiviteter på farten fra jeres Power App.   

Aktiviteter registreres, så de kan ses under hver enkelt kunde. Det skaber overblik over, hvad dine kolleger, eller du selv, aftaler med kunden.  

Laptop der viser WorkPoint Projektstyring

WorkPoint 365 Kontraktstyring

Med WorkPoint får du styr på dine kontakter - nemt og enkelt.

WorkPoint 365 Kontraktstyring giver dig overblik over dine kontrakter med kunder, leverandører og samarbejdspartnere - på tværs af virksomheden. Løsningen sikrer at kontrakter ikke udløber, sikre at dokumentationen gemmes ét centralt sted - og sikrer gnidningsfri overdragelse, hvis en kontraktejer ikke længere er ansat i virksomhed.

Alt relevant dokumentation, filer, emails, møder, telefonopkald og noter centraliseres i WorkPoint – direkte fra Microsoft Word, Excel eller Outlook. Det betyder, at ’kontraktejere’ ikke skal skifte mellem flere systemer. 

Kontraktstyringen er fase-opbygget, så du nemt kan se hvor i processen dine kontrakter er – uanset hvilken medarbejder der håndterer dem. Du har ligeledes mulighed for at tilknytte digital underskrift til dine kontrakter, direkte i kontraktstyringssystemet. 

Laptop der viser WorkPoint Kontraktstyring
Jcd Digital Signatur Mobil

WorkPoint 365 Digital Signatur

Digital underskrift af dokumenter, kontrakter, bilag m.m. med Digital Signatur - direkte fra din WorkPoint 365.

  • Upload og send dine kontrakter, bilag mm. til underskrift med få klik.
  • Modtager kan læse og underskrive i underskriftsportalen.
  • Dokumenter underskrives med MitID, skærmunderskrift mm.
  • Reducer behandlingstiden på dokumenthåndtering og ikke mindst omkostninger.
  • Du arbejder i dine velkendte værktøjer - din WorkPoint 365.


En løsningen med digital underskrift af dokumenter eliminerer processen, hvor modtageren skal udskrive, underskrive, indscanne og sende e-mail retur. 

Løsningen integreres med din WorkPoint 365.

WorkPoint Express

Uanset om du er på jagt efter et nyt HR-system eller et værktøj til projektstyring, kontraktstyring eller et CRM - så er der en fælles ting der er vigtig; det skal være nemt at bruge.

Netop lethed og brugervenlig er essentielt - uanset hvilken løsning du er på udkig efter. For er det ikke let og brugervenligt, så risikerer du, at dine brugere ikke får brugt systemet optimalt - og hvad er et CRM system eller et kontraktstyrings-værktøj værd, med halve eller ufærdige opløsninger?

Netop den problemstilling undgår du med WorkPoint Express. For WorkPoint Express har gjort det nemt for dig at gemme, journalisere og finde oplysninger - direkte fra dit Microsoft Office.

Du kan blot drag n' drop dine mails, filer og lignende - direkte fra dit Outlook, direkte til din løsning.

Workpoint Express

Hør meget mere om WorkPoint 365

Vil du høre mere om WorkPoint og hvad løsningen kan gøre for dig inden for projektstyring, HR, CRM eller kontraktstyring?

JCD Nikolaj Guldhammer

Nikolaj Guldhammer Salgsansvarlig | Modern Workplace

Bliv kontaktet af Nikolaj

For at vi kan kontakte dig, er vi nødt til at gemme og behandle dine oplysninger. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Læs vores privatlivspolitik.

Hvorfor skal du vælge WorkPoint?

Der er rigtig mange gode grunde til at vælge WorkPoint til din dokumenthåndtering.

WorkPoint er en af de få løsninger på markedet, der er fuldt integreret med Microsoft 365.

Det betyder, at WorkPoint er tilgængelig i de applikationer, du bruger allermest; Word, Excel, Outlook og SharePoint.

WorkPoint bygger ovenpå SharePoint-strukturen, hvilket gør det nemt at hente oplysninger ud og bruge i dit øvrige Microsoft 365 univers.

Uanset om du vælger HR, CRM, Projektstyring, Kontraktstyring, så får du altså en professionel og nem løsning til din dokumenthåndtering. Netop det faktum, at løsningen er nem, er vigtig, når softwaren i det daglige skal benyttes af mange mennesker.

Dansk udviklet og dansk support

WorkPoint er dansk udviklet med dansk support. Udviklet i Esbjerg siden 2007.

Det betyder, at du altid kan få hjælpe og support, hvis du skal have hjælp til din løsning, eller skal have videreudviklet din løsning.

JCD er leverandør og forhandler af WorkPoint, og alt support og udvikling sker hos os. WorkPoint er dansk udviklet, og det giver os - som forhandler og leverandør - en lang række fordele, fx korte svartider til fordel for os og dig som kunde.

Så skulle du med andre ord opleve udfordringer med din løsning, er hjælpen aldrig langt væk. 

CRM, kontraktstyring, HR-løsning, projektstyring

Uanset hvordan du ønsker at WorkPoint, så handler det om korrekt håndtering, journalisering og søgning af dokumenter.

WorkPoint hjælper dig med at gemme, journalisere og finde dine dokumenter, så de er opbevaret forsvarligt og efter forskrifter for persondatabeskyttelse.

WorkPoint kan bruges til et væld af løsninger - uanset om du skal bruge et CRM-system eller et værktøj til din projektstyring. WorkPoint har de funktioner, du skal bruge; tidsfrister, digital underskrift, opfølgning og meget mere.

WorkPoint 365 er integreret med Microsoft 365

WorkPoint er fuldt integreret med din Microsoft 365, hvilket gør dokumenthåndtering nemt, hurtigt og effektivt for dem der skal bruge løsningen.

For at få WorkPoint 365 kræver det licens til Microsoft 365. Hvis du allerede har en, skal du typisk ikke foretage dig andet.

Kom hurtigt i gang

Uanset hvad du ønsker din WorkPoint skal kunne, kan du hos JCD komme hurtigt i gang - inden for 4 uger.

Vi hjælper med at implementere, udvikle og drifte din løsning, så du kun skal forholde dig til at lære din nye løsning. 

WorkPoint forhandler og leverandør

JCD A/S er WorkPoint sølv-partner, og dermed forhandler og leverandør af WorkPoints løsninger.

Vi har egne udviklere og konsulenter der kan hjælpe dig i mål med dit WorkPoint. Vi kan hjælpe med alt fra implementering, opsætning til udvikling og drift af din løsning.

Vi har lavet adskillige kundetilpassede løsninger - og hjælper også gerne dig.