Send dokumenter til underskrift med Digital Signatur - direkte fra din WorkPoint 365.
Med Digital Signatur i din WorkPoint 365 har du overblik over hele underskriftsprocessen, og du undgår at klikke mellem forskellige systemer.
Få Digital Signatur i din WorkPoint 365.
Send dokumenter til underskrift med Digital Signatur - direkte fra din WorkPoint 365.
Med Digital Signatur i din WorkPoint 365 har du overblik over hele underskriftsprocessen, og du undgår at klikke mellem forskellige systemer.
Digital Signatur integreres med WorkPoint, så jeres brugere ikke skal have flere versioner af word-dokumenter, PDF’er med mere. Kort fortalt skal brugeren kun koncentrere sig om word-dokumentet - resten tager Visma Addo sig af.
Du får webformularer og identifikation i én løsning, når du sender dine dokumenter til digital underskrift.
Sådan gør du:
Processen fra et dokument sendes til underskrift, til det er underskrevet er fuldstændig gennemsigtig - både for dig og for modtageren. Når dokumentet er underskrevet, kan du se det i din WorkPoint, mens underskriver modtager en kvittering i sin indbakke og en kopi af det underskrevne dokument.
Med Digital Signatur kan dine kunder og samarbejdspartnere skrive under på dokumenter, aftaler, kontrakter mm. elektronisk med MitID - på få minutter og med få klik.
Tilgå Digital Signatur direkte fra det dokument, du arbejder i og ønsker at sende til underskrift. Du kan sende forskellige typer af dokumenter til underskrift, og så får modtageren besked via mail og/eller sms, når dokumentet er klar til underskrift.
Selve underskriftprocessen håndteres ét sted; WorkPoint, og det kræver kun 3 klik, og så er dit dokument sendt til underskrift.
Når dokumentet er underskrevet, kan du se det med det samme i din WorkPoint.
Digital Signatur reducerer behandlingstiden på underskriftprocesser, da dine dokumenter sendes med det samme. Modtageren underskriver dokumentet med ganske få klik - hvor som helst, når som helst.
Det betyder også, at det er en bæredygtig løsning, da du netop undgår at printe dokumenter.
Det underskrevne dokument gemmes automatisk i din Workpoint, uden du behøver at gøre noget, hvilket også reducerer behandlingstiden.
Med Digital Signatur undgår du at printe dokumenter, hvilket også gør arkiveringen lettere. Dine dokumenter, kontrakter mm. gemmes online i de rigtige arkiver. Fortrolige dokumenter ligger ikke i mailindbakker, hvor de forsvinder i mailstrømmen.
Når du sender et dokument til digital underskrift, kan du fx vælge, om modtageren skal identificere sig, og hvordan modtageren skal adviseres. Det er med til at højne sikkerheden.
Digital Signatur overholder GDPR, og underskrifter er selvfølgelig juridisk gyldige - du får en sikker løsning.
Med Digital Signatur til WorkPoint arbejder du i dine velkendte værktøjer.
DKK 19.500
Standalone løsning
DKK 4.500
Prisen er inkl. opsætning og forbrug.
Alle priser er ekskl. moms. · Læs vores licens- og leveringsbetingelser
Krav & specifikationer
Digital Signatur til WorkPoint 365 kan så meget, og det er svært at se det hele på nettet. Kontakt os! Vi vil rigtig gerne fortælle dig meget mere ... helt uforpligtende.
Nikolaj Guldhammer Salgsansvarlig | Modern Workplace