I 2023 valgte Skandinavisk Dyrepark at skifte til JCD Retail for at få et større sammenspil mellem parkens ERP-system, kassesystem, webshop og billetsystem.
Komplet kasseløsning hos Skandinavisk Dyrepark
JCD har hjulpet Skandinavisk Dyrepark med en opgradering fra C5 til Business Central og en implementering af JCD Retail.
Der er mange fordele ved, at vores ERP-system er så integreret med vores kasse- og billetsystem, som det er i dag.
Jeg glemmer tit, at JCD Retail og Business Central er to forskellige systemer, og det synes jeg er vigtigt.
Vi oplever, at JCD Retail er meget intuitivt og nemt at gå til for vores servicepersonale.Janne Tofte Direktør hos Skandinavisk Dyrepark
Om Skandinavisk Dyrepark
Skandinavisk Dyrepark er blandt Danmarks mest naturlige dyreparker med spændende dyrearter fra det meste af verden. Dyreparken ligger i naturskønne omgivelser midt på Djursland fordelt på mere end 470.000 kvadratmeter.
Skandinavisk Dyrepark byder på et væld af spændende events, aktiviteter og oplevelser for hele familie - lige fra isbjørne, ulve, rensdyr. Der er også mulighed for at overnatte blandt de vilde dyr.
Fra Microsoft Dynamics C5 til Microsoft Dynamics 365 Business Central
Skandinavisk Dyrepark havde tidligere en ældre Microsoft Dynamics C5, der ikke spillede sammen med parkens kassesystem, webshop eller øvrige systemer. Det ønskede de at lave om på.
JCD har hjulpet Skandinavisk Dyrepark med at opgradere deres økonomi- og regnskabssystem til Microsofts nyeste ERP-system; Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Opgraderingen til Business Central har åbnet op for en lang række spændende muligheder for Dyreparken - herunder et bedre sammenspil med de omkringliggende systemer og automatisering af en række interne processer.
Workshop hjalp Skandinavisk Dyrepark godt på vej
I forbindelse med Skandinavisk Dyreparks opgradering fra Dynamics C5 til Business Central havde de gjort sig en række overvejelser om, hvad et kommende system skulle kunne og forbedre i hverdagen.
I samarbejde med JCD afholdt Skandinavisk Dyrepark en workshop, hvor virksomhedens behov og ønsker blev fremlagt. Workshoppen bidragede med - i fællesskab - at få afdækket, hvordan Dyreparken bedst muligt kom i mål med en opgradering til Business Central.
"En workshop var meget givende, især på økonomidelen, hvor vi skulle lave et kvantespring.
Workshoppen var et godt startskud til hele processen og var med til at finpudse den kravsspecifikation, vi allerede selv havde lavet."Janne Tofte Direktør hos Skandinavisk Dyrepark
JCD Retail har givet ét samlet system
JCD Retail er fuldt integreret med Dyreparkens Microsoft Dynamics 365 Business Central, og det giver en lang række fordele i hverdagen. Nu skal virksomheden fx kun opdatere priser, produktbeskrivelser og lignende ét sted.
Overførslen af informationer fra Business Central til JCD Retail sker automatisk og eliminerer en masse print og arbejdsgange, de tidligere havde.
Der er mange fordele ved, at vores ERP-system er så integreret med vores kasse- og billetsystem, som det er i dag. Jeg glemmer tit, at det er to forskellige systemer, og det synes jeg er vigtigt.
Vi oplever, at JCD Retail er meget intuitivt og meget nemt at gå til for vores servicepersonale, og tilbagemeldingen fra dem er, at de oplever meget få udfordringer med systemet i hverdagen.Janne Tofte Direktør hos Skandinavisk Dyrepark
Support lige ved hånden - fra en konsulent du kender
Hos JCD kender vi alt til vigtigheden af at have et pålideligt ERP, kasse- og billetsystem, når man, som Skandinavisk Dyrepark, driver en attraktion med mange besøgende, der skal købe og indløse billetter - men også købe mad og souvenirs i butikken.
Skandinavisk Dyrepark har én fast konsulent tilknyttet deres løsning, og det gør supporten, hvis der opstår spørgsmål eller udfordringer i dagligdagen.
Vores konsulent kender os og systemet rigtig godt, og hvis personen ikke lige ved, hvordan et problem skal løses, så bliver der altid knoklet for at finde en løsning.Janne Tofte Direktør hos Skandinavisk Dyrepark
Vil du høre mere om de løsninger, vi har leveret?
Skriv dig op formularen og bliv kontaktet af JCDs specialister hurtigst muligt for en gennemgang af dine muligheder.
Bliv kontaktet af JCDs specialister
Måske du er interesseret i en anden case?
Drift af kritisk it-infrastruktur hos Aarhus Havn
JCD hjælper, supporterer og varetager en lang række spændende it-opgaver for Aarhus Havn - Danmar...
Website og webshop med integration til CRM og ERP hos Cater Food
Cater Food er et internationalt handelsselskab med hovedsæde i Herrup, hvorfra de arbejder med im...
Komplet POS, kasseapparater og kasseløsning i Dynamics NAV hos Aalborg Lufthavn
Aalborg Lufthavn er Danmarks 3. største lufthavn. Passagertallet i 2019 var mere end 1,6 million....