Øg din produktivitet i Office 365
Danske virksomheder har for alvor taget Office 365 til sig.
Microsoft seneste version af den populære officepakke skiller sig markant ud fra forgængerne. Fælles dokumenter, fildeling, lagerplads og bedre tilgængelighed på alle enheder gør især den store forskel, når tidligere officepakker opgraderes til Office 365.
Office 365 har en masse funktioner, der gør arbejdet nemmere og mere produktivt.
I denne artikel fokuserer vi på assistenten.
Farvel til Clippy og hej til en brugbar assistent
Mange husker nok officepakkens hoppende clips; Clippy, der tit sprang frem på de mest ubelejlige tidspunkter i Word og Excel. Formålet med Clippy var hæderligt nok; at hjælpe brugeren med at finde funktioner i officepakken; funktioner den mente, brugeren kunne have brug for.
Clippy kunne sjældent hjælpe med det brugeren havde brug for, og mange fik en negativ holdning til den små-irriterende hoppende clips. Microsoft fjernede Clippy i Office 2007.
Med lanceringen af Office 365 indførte Microsoft igen en assistent. Denne gang i en mere brugbar version; en gratis intelligent søgebar.
Søgefunktionen afskiller sig markant fra tidligere versioner af hjælpe-værktøjer til Microsofts populære applikationer; Outlook, Word, Excel, PowerPoint og OneDrive.
Få hjælp til stort og småt i Microsoft programmer
Hvis du arbejder i Word, Excel, Outlook eller PowerPoint til dagligt, kender du uden tvivl til behovet for at google sig frem til en indstilling eller funktion, du ikke har brugt længe. Hvordan sorterer jeg i Excel? Hvordan indlæses en pivottabel fra PowerBI? Hvordan beskytter jeg et Excel-ark? eller hvordan er det nu, jeg brevfletter mellem Excel og Word?
Med Office 365 søgefunktion er det muligt at søge i dokumentet, blandt vidensartikler, guides, indstillinger og funktioner du har brug for - direkte i appen du sidder i, uden at skulle lave en søgning på Bing eller Google, og uden du skal sidde og lede efter specifikke funktioner i menuen.
Søgefunktionen er tilgængelig i alle Office 365 apps; Word, Excel, Outlook eller PowerPoint og findes i toppen af applikationen. Du kan også bruge genvejstasten ALT + Q.
Assistenten har aldrig været mere præcis, og det bidrager til en mere produktiv oplevelse med Office 365.
Office 365 erhverv - giver dig flere funktioner
Har din virksomhed Microsoft 365 Business Basic, Business Standard, Business Premium eller Microsoft 365 E3, E5 og F3 giver søgefunktionen endnu flere muligheder og funktioner at søge i.
Søgefunktionen er for eksempel fuldt integreret med dine andre filer på OneDrive ... og dine kollegaers.
Vil du eksempelvis dele et dokument med en kollega, søger du bare efter kollegaens navn i søgefunktionen, og trykker del.
God fornøjelse med en lidt mere produktiv hverdag i Office 365 🙏