3 tips til at reducere dine it-udgifter
Der findes masser af muligheder for at reducere udgifterne i forbindelse med it'en. Tit kan ganske få ændringer betyde noget på bundlinjen.
Vi har samlet tre tips til, hvordan din virksomhed kan reducere jeres udgifter til it, software og hardware - måske endda med små ændringer.
1 Få overblik over licenser og aftaler - og gennemgå dem tit
Vi ser tit, at virksomheder har et hav af licenser og aftaler - alt fra større server-løsninger til licenser for billedbehandlingsprogrammer, videoredigering og lignende programmer.
Uanset hvilken licens eller aftale der er tale om - anbefaler vi, at du får et samlet overblik over dine licenser og aftaler - og hvem der bruger dem. På den måde kan du nemmere reducere jeres licenser, i takt med de ikke længere bruges, en medarbejder stopper eller behovet for løsningen ikke er der mere.
2 Gennemgå løbende din virksomheds hardware ... og behovet for det
Hardware fylder meget hos danske virksomheder, både i form af tynde klienter, terminaler, computere, servere, netværksudstyr og meget andet.
Vi ser tit, at mindre virksomheder ikke altid har det fulde overblik over deres hardware ... hvilken medarbejder bruger det - burde løsningen opdateres? For det meste kan fysisk hardware flyttes til skyen eller opdateres til bedre ydeevne og et lavere strømforbrug.
3 Outsource det der giver mening - også it-supporten
Det har aldrig været nemmere, hurtigere og billigere at outsource it. Mange gange kan virksomhedens hardware flyttes til skyen - helt eller delvist. Det giver nemlig en lav månedlig pris og ingen vedligeholdelsesudgifter.
Outsourcing af it-support er også en mulighed - også til en lav månedlig pris, hvor alt er inkluderet - eksempelvis som et abonnement.
Få 30 års it-erfaring for et fast lavt beløb hver måned
Support as a service fra JCD giver dig en lav support-udgift, hver eneste måned
Med JCDs løsning, support as a service, har vi gjort det nemt for din virksomhed at få fat i professionel hjælp og it-support. Du får altid fat i en uddannet specialist, tekniker eller it-supporter og et bagland med godt 30 års it-erfaring i ryggen.
Løsningen er abonnementsbaseret. Du kender altså dine udgifter pr. bruger hver måned - uden uforudsete udgifter.
Vores support as a service løsning fås i tre versioner: Sølv, Guld og Platin. Uanset hvilken løsning du vælger, får du altid fri telefonsupport i arbejdstiden (Mandag 8:15 til 16:00 - fredag 8:15 til 14:00), fri email-support, support med opkobling til arbejdsstationen og årlig status, budget og investeringsmøde.
Derudover har du mulighed for at opgradere med kvartalsvis drift og statusmøder, on-site-support hos jer, backup kontrol, en hel arbejdsdag, overvågning af servere firewall og netværk eller reetablering og udskiftning af Microsoft Office standardarbejdsplads.
30 års it-erfaring er din garanti for god support og vejledning
JCD A/S er et stærkt team af Microsoft-konsulenter, teknikere, designere, udviklere, it-arkitekter, supportere og systemspecialister. Vi har håndteret komplekse it-løsninger for vores kunder i alle brancher - i 30 år. Det er din garanti for at få kompetent og professionel support, råd og vejledning.
Vi har også gjort det nemt for din virksomhed, og tilbyder også Firewall as a service, samt WIFI as a service - hvor du får WIFI og Firewall til en fast lav pris hver måned, uden du skal bekymre dig om opdateringer, vedligeholdelse, opsætning og lignende.
Kom i gang med det samme
Vil du vide mere om, hvordan din virksomhed kan få it-support til en fast lav pris pr. måned? Læs mere om it support på abonnement her - her kan du også læse mere om de enkelte løsninger, og hvad de indeholder.