Retail Hero
Til din butik og forretning

En samlet POS- og kasseløsning til din butik og detailvirksomhed

Udviklet i samarbejde med kunderne

JCD Retail til butik og detail er udviklet sammen med dem, der bruger systemet hver dag

For os er det vigtigt at levere et produkt, hvor funktionerne og egenskaberne gør det lettere for dine ansatte at ekspedere og servicere jeres kunder.

Derfor har vi udviklet løsningen i tæt samarbejde med vores kunder ud fra deres ønsker, krav og behov. Det betyder, at du får de funktioner, som lignende butikker har brug for - måske endda endnu flere.

Workshop Notater
Med JCD Retail har vi fået et super let og brugervenligt system, der har fungeret fra dag et.

Vi har fået et retail-system, der snakker sammen på tværs af alle vores systemer; POS, billetsystem, lagersystem og Business Central. Det giver os en lang række fordele, vi ikke havde tidligere og en hurtigere og lettere ekspedition af kunderne.
Troels Kamstrup Medejer af Vin & Vin Aalborg
POS Billet ERP Business Central

Fuldt integreret med Business Central

JCD Retail er fuldt integreret med din Microsoft Dynamics 365 Business Central, POS, billetsystem, webshop og lager.

Med en integration mellem Business Central og dit kassesystem frigiver du værdifuld tid og ressourcer og minimerer manuelt arbejde.

Integrationen sikrer dig, at arbejdet kun foregår fra ét centralt sted; nemlig Business Central.

Dermed har du altid din aktuelle lagerstatus og overblik over din forretning - uanset om salget sker fra din webshop eller din butik.

JCD Retail POS til Business Central

Funktioner der gør din hverdag nemmere

Med JCD Retail får du en løsning, der er udviklet i tæt samarbejde med butikker.

Det betyder, at løsningen har funktioner, som de fleste butikker og detailforretninger har brug for i deres hverdag;

  • Lagerstatus på kassen
  • Pris-/rabatlogik
  • Fakturasalg på kassen
  • Reklamationsbevise
  • Tilgodebevis
  • Integration til Business Central
  • Automatisk bogføring af salg
  • Automatisk træk fra lager
  • Kan fungere offline
  • Priser, kunder, varer og rabatter synkroniseres automatisk
  • Voucher-funktionalitet
  • Finde tidligere bon
  • Returvarefunktion
  • Kreditsalg
  • Salg af gavekort
  • Håndtering af personalerabat og medlemsrabat
  • Statistik og analyse
  • Postnummerstatistik
  • Parker og genoptag ordre


... og meget mere.

Pos Enhed Kassesystem Dankortterminal Bonprinter Og Forudvendtskaerm
24Syvsupport

Dansk support på telefon og online

Du kan altid få support til din JCD Retail - uanset hvad klokken viser.

Hos JCD kan du altid ringe til os, hvis du har spørgsmål eller oplever udfordringer med din løsning.

Vi har også udviklet et support-univers, hvor du nemt og hurtigt kan finde svar på dine udfordringer; hvordan opretter jeg en ny vare i Business Central? Hvordan giver jeg rabat direkte på POS? Alt det og meget mere finder du svar på i vores support-univers.

Du kan også tilkøbe døgnsupport, hvis det er nødvendigt.

JCD Retail hos FANDANKO 

FANDANKO i Aalborg ønskede en stabil og hurtig kasseløsning, når der hver dag skal sælges lækker tapas, takeaway, sandwich og andre delikatesser til sultne nordjyder.

"Vi er superglade for løsningen fra JCD. Den kører godt og stabilt, og det er vigtigt, da butikken tit er meget travl. Det betyder meget, at systemerne kører, og at de er nemme at bruge.

Vores personale skal nemt og hurtigt kunne ekspedere kunderne, så de ikke oplever lang ventetid og kø."

- Louise Bønsdorff, Digital ansvarlig og medejer hos FANDANKO

Læs hele casen her
FANDANKO Takeaway Aalborg
Hyldeforkanter JCD Retail

Elektroniske hyldeforkanter til din butik

Elektroniske hyldeforkanter giver flere fordele for din butik og dine kunder.

Med elektroniske hyldeforkanter undgår din virksomhed at bruge tid på at opdatere prisskilte manuelt. Det giver besparelser, færre fejl og en bedre købsoplevelse for dine kunder.

Elektroniske hyldeforkanter er baseret på den seneste EPD displayteknologi, som erstatter de traditionelle prisskilte af papir. Hyldeforkanterne opdateres trådløst på få sekunder, så dine priser og produktinformationer altid er opdateret i realtid på tværs af lokaliteter og butikker.

De elektroniske hyldeforkanter har et lavt strømforbrug og en batteri-levetid på op til 5 år.

Hør meget mere om JCD Retail

Vil du høre om dine muligheder med en integreret kasseløsning? JCDs specialister kan rådgive og guide dig.

Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

JCD Brian Kyndi

Brian Kyndi Hjerresen Salgskonsulent | Retail

Bliv kontaktet af Brian

For at vi kan kontakte dig, er vi nødt til at gemme og behandle dine oplysninger. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Læs vores privatlivspolitik.

Kasseløsning og POS til butik

Med JCD Retail til butik og detail får du en POS og kasseløsning, der kan det, du har brug for til at drive en effektiv forretning.

Med JCD Retail får du et kassesystem, der er fuldt integreret med Microsoft Dynamics 365 Business Central, hvilket gør din hverdag nemmere.

Vores kassesystem kan alt det en moderne butik har brug for; integration til regnskabssystem, træk fra lager, overblik over lagerstatus, håndtering af gavekort og medlemskort, integration mellem kasse og webshop og meget mere.

Kassesystemet kan køre på enhver computer eller terminal og har integration til de mest gængse bonprintere og betalingsterminaler / dankortterminaler.

Du kan vælge at opsætte dit nye kassesystem selv eller lade en af JCDs specialister hjælpe dig trygt i mål.

Integration til regnskabsprogram

JCD Retail er fuldt integreret med Microsofts nyeste version af populære Dynamics NAV; nemlig Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Med integrationen undgår du at have flere administrationspaneler, flere vareoprettelser, flere priser, lagersystemer osv. Alt er samlet ét sted - i dit regnskabssystem.

Integrationen mellem JCD Retail og Business Central sikrer, du kun skal opdatere og vedligeholde dine informationer ét sted. Du skal ikke ændre priser, kundeoplysninger, stamdata, lagerstatus osv. i flere systemer - det hele sker centralt i din Business Central.

Med en integration mellem dit regnskabssystem og din POS slipper du, dine medarbejdere og økonomifunktion for manuelt arbejde. Desuden frigives tid, som I kan bruge på andre opgaver.

Kasseløsning og omnichannel i ét

Kunderne handler på nye måder og via nye kanaler som aldrig før; i fysisk butik, på webshop, på sociale medier osv.

Med JCD Retail får du en omnichannel-løsning, der giver dine kunder mulighed for at få samme gode oplevelse, uanset hvor de vælger at handle med dig.

JCD Retail spiller sammen med de systemer og platforme, du har brug for; regnskabssystem, POS, webshop. Det sikrer, at du kun skal opdatere dine informationer ét sted. Uanset om dine kunder handler med dig online eller i din fysiske butik, ser de altid samme pris, lagerstatus og produktbeskrivelse.

Hvorfor JCD?

JCD har vi leveret it til små og store virksomheder i hele Danmark i mere end 30 år. JCD Retail er udviklet ud fra behovet fra vores kunder, så du får POS og kassesystem.

Du får et system, der har de funktioner, din butik har brug for.