It Ordbog Term Hero
It-ordbog

Kontraktstyring

Kontraktstyring giver dig overblik og struktur over dine kontrakter og aftaler.

Hvad er kontraktstyring?

Kontraktstyring giver dig mulighed for at have bedre styr på dine kontrakter, deres indhold, de ansvarlige, deres placering, deres udløb og meget mere.

Kontraktstyring findes i dag fortsat i rigtig mange versioner og udgaver - lige fra de manuelle behandlinger i et ringbind - til skræddersyet softwareløsninger der automatisk kan hjælpe dig med at styre, håndtere og overvåge dine kontrakter.

 

Hvorfor kontraktstyring?

Der er rigtig mange fordele ved at have en effektiv styring af sine kontrakter.

Det at drive forretning involvere ofte kontrakter med kunder, leverandører, samarbejdspartnere, revisorer og advokater - men styringen og overblikket over virksomhedens egne kontrakter er ofte manuel og der går tid og ressourcer med at holde øje med deres indhold, deres udløb, vigtige tidsfrister og lignende.

Med en effektiv kontraktstyring, får du som virksomhed ofte mulighed for at automatisere en lang række af disse manuelle processer - der ofte er tidskrævende og ineffektive.

 

Udbydere værktøjer til kontraktstyring

Der findes i dag en lang række udbydere af kontraktstyring, som ofte bygger på en online softwareløsning, med diverse funktioner, automatiserede processer, guidelines og eventuelle integrationer.

Hos JCD anbefaler vi WorkPoint 365 Kontraktstyring, der er fuldt integreret til de fleste Microsoft-produkter, så som Word, Outlook og Microsoft Power BI.

Vi har den helt rigtige løsning til din kontraktstyring

Hos JCD anbefaler vi vores kunder at gøre brug af WorkPoint 365 Kontrakstyring, der er et værktøj der gør det at håndtere kontrakter nemt og effektivt.

Læs mere om WorkPoint 365 Kontraktstyring
Workpoint Kontraktstyring Laptop

Hvorfor vælge WorkPoint 365 Kontraktstyring?

WorkPoint 365 Kontraktstyring giver der uansede muligheder for at håndtere og styre dine kontrakter på bedst mulige vis - og som samtidig spiller sammen med de løsninger du sandsynligvis allerede bruger i dag; outlook, word, virk.dk, Digital signatur og lignende.

Med workPoint 365 opretter du eksempelvis en ny virksomhed med få klip - og altid med data direkte fra CVR-registret – en løsning der både spare dig tid og ikke mindst sikrer dig, at du altid har de korrekte stamdata på dine kunder.

WorkPoint 365 Kontraktstyring giver dig også mulighed for at synkronisere med din ERP; Business Central og Navision.