Inco Logo V2
DYNAMICS

POS hardware, Microsoft Dynamics NAV med integration til LS Retail hos inco

LS NAV giver inco nemt og hurtigt overblik over finans, lager, logistik og handel. Dermed er administrationen samlet ét sted, hvilket sparer tid og ressourcer.

Det var en forholdsvis let beslutning for os at vælge LS NAV som den fremtidige retail-løsning hos inco. Den kompetente rådgivning fra JCD A/S og behov-analysen ud fra vores behov og løsningens funktionalitet var afgørende for, at det tidligt i processen var åbenlyst, at LS NAV var det rigtige valg.

Vores mål er at tilbyde hurtig og effektiv service til vores kunder. LS NAV opfylder denne målsætning i kraft af en integreret løsning med effektive tillægsmoduler. Vores drift er blevet meget stabil og pålidelig, hvilket er med til at sikre, at både medarbejdere og kunder er glade.

Hurtig kundeekspedition giver os mulighed for at betjene endnu flere kunder inden for de samme åbningstider, og det har resulteret i, at omsætningen er steget.

JCD har været en professionel it-udbyder og en kompetent sparringspartner, som aldrig er mere end et telefonopkald væk.
Lars Arndt Direktør hos inco Cash & Carry København og Glostrup

Om inco Cash & Carry

inco er en grossist-forretning, der sælger friske fødevarer, tørvarer, konserves og emballage til cateringbranchen.

inco blev grundlagt i 1921 og er i dag en af de ledende fødevaregrossister i Danmark med afdelinger i København, Glostrup og Aarhus. Desuden har inco en Cash & Carry afdeling, hvor kunder kan bestille deres varer online og hente dem i varehuset, eller de kan vælge at shoppe direkte i varehuset. inco har ca. 25.000 varenumre.

Da inco har flere afdelinger, er det nødvendigt at have en integreret software platform, der sikrer central administration af hele forsyningskæden. Derfor har inco fået en Microsoft Dynamics NAV- løsning, der er integreret med LS Retail. Med denne løsning kan inco f.eks. styre alle deres varenumre ét sted, hvorfra de bl.a. bliver udlæst til varehusets elektroniske hyldeforkanter.

LS NAV giver inco nemt og hurtigt overblik over finans, lager, logistik og handel. Dermed er administrationen samlet ét sted, hvilket sparer tid og ressourcer.

Derudover har JCD leveret integration til selvbetjenings-håndterminaler og integration til safepay, der sikrer en hurtig og effektiv købsoplevelse for incos kunder. Afdelingen i Glostrup har ingen traditionelle kasser men kører udelukkende på selvbetjenings-håndterminaler/scannere, som kunderne tager med rundt i varehuset.

IT-løsningen til inco indeholder blandt andet følgende produkter:

Microsoft Dynamics NAV med integration til LS Retail

Toshiba POS hardware

Integration til safepay

Integration til Datalogic selvbetjenings-håndterminaler

Integrerede dankort terminaler

Vil du høre mere om de løsninger, vi har leveret?

Skriv dig op formularen og bliv kontaktet af JCDs specialister hurtigst muligt for en gennemgang af dine muligheder.

Bliv kontaktet af JCDs specialister

For at vi kan kontakte dig, er vi nødt til at gemme og behandle dine oplysninger. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Læs vores privatlivspolitik.