Pakkeløsning Web Hero
B2B Webshop - Umbraco

Få en webshop der sælger!

Du skal have en webshop, der er stærk nok til, at dine kunder foretrækker din shop frem for andre.

Med JCDs webshop-løsning er du godt på vej.

Løsning der er nem at bruge

I udviklingen af shoppen har vi lagt vægt på høj brugervenlighed – både for dig og for kunden. Umbraco CMS gør det nemt for dig at administrere, vedligeholde og opdatere varer, nyheder eller aktuelle tilbud.


Webshop med mange funktioner

I JCDs webshop har du blandt andet mulighed for at tilknytte billeder og gallerier, PDF-dokumenter, tekniske specifikationer og referencer til andre varer, der kan være interessante for din kunde og dermed øge salget. Du kan selv tilføje og oprette varekategorier, og systemet tillader et ubegrænset antal underkategorier. Varerne kan også tilknyttes flere kategorier.


Grafisk opsætning inkluderet

Når du køber JCDs webshop, inkluderer prisen et færdigt grafisk design. Vores designere og webudviklere har altid fokus på din målgruppe.

En god webshop skal være nem at bruge, og den skal udstråle lige netop dét, du vil fortælle om din virksomhed. Webshoppen er din virksomheds ansigt ud ad til og skal på et øjeblik skabe tillid og genkendelse.


Umbraco

Hos JCD arbejder vi i Umbraco. Vi stiller store krav til de platforme, vi arbejder i, og Umbraco er - set med vores øjne - et af de bedste CMS på markedet.

Umbraco er Open Source og er bygget på en solid .net platform. Der er ingen begrænsninger i forhold til design, så din shop kan designes, så den matcher din grafiske profil.

Samtidigt er der ingen faste udgifter til abonnement, da licensen er gratis. Umbraco er fantastisk i forhold til integration med andre forretningssystemer.

Det er også et system med fremtid i – du kan nemlig altid tilkøbe udvidelser og få din løsning tilpasset efter behov.


Workshop

Vi afholder en workshop sammen for at afstemme forventninger og vende alle muligheder.

Krav & specifikationer

Det indeholder løsningen
  • Onlinebetaling med kreditkort via ePay.
  • Umbraco CMS med mulighed for styring af menuer, nyheder, tekstsider m.m.
  • Hostet på flere servere hos JCD A/S. Dette sikrer en høj oppetid og backup af dine data.
  • Brugervenligt design og nem administration.
Systemkrav
  • Løsningen forudsætter, at du har et domæne til rådighed. Har du ikke et domæne, kan JCD assistere med dette. Indløsningsaftale med ePay.
Pakkeløsning Krav & Specifikationer

Hør meget mere

Løsningen kan så meget, og det er svært at se det hele på nettet. Kontakt os! Vi vil rigtig gerne fortælle dig meget mere ... helt uforpligtende.

JCD Rasmus Lindstrøm

Rasmus Lindstrøm Salgsansvarlig | Web

Bliv kontaktet af Rasmus

For at vi kan kontakte dig, er vi nødt til at gemme og behandle dine oplysninger. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Læs vores privatlivspolitik.

Hvad er et CRM system?

CRM står for Customer Relationship Management - på dansk oversat til kunderelationsstyring.

Et CRM-system kan hjælpe din virksomhed med at  strukturere og administrere arbejdet med jeres kunder; kundeinformationer, relationer, kommunikation, historik, salg og alt hvad der ellers er nødvendigt og skaber værdi i jeres kunderelation.

Med andre ord flytter et CRM system alt relevant kunde-information væk fra enkeltpersoner eller afdelinger og ind i et fælles system, hvor flere i virksomheden kan drage nytte af det.

Hvad er fordelene ved et CRM system?

Der er mange fordele forbundet med at implementere et CRM system i en virksomhed.

Ikke nok med at CRM-systemet kan hjælpe dig med at få overblik over jeres kunder, kunders kontaktdata, kommunikation, salg og jeres service-historik, så viser erfaring også, at et godt CRM system øger omsætningen, reducerer omkostningerne og ikke mindst øger kundeloyaliteten.

Et CRM sikrer, at kunder ikke bliver glemt eller tabt, og at jeres kommunikation, informationer og øvrig historik dokumenteres. Dermed flyttes vigtige informationer væk fra sælgerens skrivebord og ind i et struktureret system, hvor flere personer og afdelinger kan drage nytte af dem - uafhængig af enkeltpersoner.

Hvad er det bedste CRM software til din virksomhed?

Der findes i dag mange gode CRM systemer; nogle online, andre installeret lokalt hos virksomheden, nogle relativt enkle, mens andre er mere avancerede. 

Uanset hvilken CRM løsning din virksomhed vælger, så sørg for at afdække jeres behov, ønsker og krav - og gør jer overvejelser om, om de også er de samme om for eksempel 2 år.

Er det for eksempel en god idé for din virksomhed, at jeres CRM-løsning er integreret med de værktøjer, I allerede bruger i dag? Såsom Microsoft 365, Office 365, SharePoint, Word, Excel eller lignende?

Hvilke afdelinger i virksomheden har gavn af et CRM?

CRM software er med til at samle alle salgs-, marketing- og kundeoplysninger et centralt sted. Dermed har flere afdelinger og medarbejdere i en virksomhed gavn af at få implementeret CRM software.

Med en effektiv CRM løsning har de rigtige medarbejdere altid de rette informationer om en kunde; kontaktdata, salgshistorik, service-historik, marketings-historik. 

ESDH

WorkPoint har i samarbejde med en række partnere udviklet deres CRM-system med tanke om at imødekomme de mange krav, regler og behov der er i forbindelse med ESDH.

WorkPoint spiller sammen med Microsoft 365 - og du får dermed et ESDH system, der er fuldt integreret med dit eksisterende Microsoft miljø.

Hvorfor skal min virksomhed have et CRM system?

Fordelene ved et CRM system er rigtig mange - hvis alle i virksomheden bruger det korrekt og konsekvent.

Udover at effektiv CRM software vil bidrage positivt til din virksomheds omsætning og stigende kundeloyalitet - så minimerer du som salgschef, marketingschef, servicechef, supportansvarlig eller kundeansvarlig også, at vigtige informationer går tabt, hvis en medarbejder ikke længere er i virksomheden.

Ved du altid, hvad en kunde er værd? Ved du med sikkerhed, hvad kunden plejer at bestille og hvornår? Har du det fulde overblik over service- og kommunikations-historik med dine kunder?

Med et CRM sikrer du, at alt det er på plads, og at vigtige informationer om og med en kunde aldrig går tabt, hvis en medarbejder stopper.

Hvilket CMS skal jeg vælge?

Der findes rigtig mange gode CMS systemer at vælge blandt, for danske virksomheder. At vælge hvilket CMS man skal vælge, kan derfor ofte være en større opgave - og mange ligger tæt op af hinanden når det kommer til brugervenlighed, funktionalitet, integrationer osv.

Et oplagt sted at starte, er naturligvis at tage udgangspunkt i at finde et CMS der er integreret med de programmer og systemer du i forvejen gør brug af i den hverdag - for dermed at få et så brugervenligt, hurtigt og fleksibelt system som overhovedet muligt.

I Danmark gør de fleste virksomheder i dag brug af Microsoft produkter som Office 365, Microsoft Dynamics, Dynamics 365 Sales og SharePoint. Så et oplagt sted at starte, er at finde et system der kan integrere med dem.

Med en integration til eksempelvis Office 365 og SharePoint sikrer du dig, at dine medarbejdere nemt, hurtigt og effektivt kan arbejde i de programmer de kender.