Hvad Er Office 365 (1)

15. april 2015

Office 365

Saml dine it-systemer i én pakke - leveret af JCD og hosted af Microsoft.

Intern kommunikation, effektivitet, sikkerhed og mobilitet. Office 365 er en samlet pakke fra Microsoft, der indeholder en lang række produkter til drift af din virksomhed.

Office 365-pakken giver bl.a. adgang til email og Office-pakken, synkronisering med visse mobiltelefoner, mulighed for at afholde møder over nettet og et sted til at opbevare og dele dine filer. Al data er hosted hos Microsoft og dermed vedligeholdelsesfri for dig og din virksomhed.

Med Office 365 har du mulighed for at gå helt ned til 1 bruger. Det giver flere fordele for dig med mindre virksomhed. Alle virksomheder, uanset størrelse, kan bruge Office 365.

Det betyder, at små forretninger har mulighed for at få samme funktionalitet som de store virksomheder med egen it-infrastruktur.

I Office 365 har hver email-konto 50 GB, der giver mulighed for at sende og dele filer på op til 25 MB.

 

Med Office 365 er du sikret den seneste teknologi og sikkerhed

Office 365 er hosted hos Microsoft, hvilket giver dig flere fordele. Det betyder fx, at du altid er sikret den seneste teknologi, backup og spamfiltrering. Er uheldet være ude, og du mister din computer, sørger Office 365 for - via backup - at du altid kan hente dine emails og kalenderaftaler.

Vil du høre mere om dine IT-muligheder?

Skriv dig op i formularen, så bliver du kontaktet af JCDs specialister hurtigst muligt.

Bliv kontaktet

For at vi kan kontakte dig, er vi nødt til at gemme og behandle dine oplysninger. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Læs vores privatlivspolitik.