Pakkeløsning Retail Hero
JCD Billetsystem

Tag godt imod dine gæster med et professionelt billetsystem

Billetsystem integreret der er integreret med din Business Central.

 

Kontakt JCDs specialister

Gode IT-løsninger mindsker kødannelser, nedetid og manuelle funktioner, der skaber ventetid og utålmodige gæster.

Med gode systemer ved indgange og forlystelser giver du dine gæster den bedste oplevelse; sæsonkort, års- og medlemskort, billetsystemer og indgangsmøller/-tællere. 

 

Brugervenligt billetsystem 

Glade kunder vil have en enkel og hurtig ekspedition. Denne løsning gør det muligt for dine medarbejdere at yde god service. 

Løsningen indeholder selvstændigt skærmbillede til salg og udskrift af entrébilletter. Det  gør systemet hurtigt og brugervenligt så dine medarbejdere får mulighed for at give dine gæster den allerbedste service. 

 

Integreret billetsystem

Løsningen er integreret med din Business Central. Det gør administrationsdelen nem og hurtig. Dine kunder kan have kontanter/valuta i lommen eller betale med kreditkort, mobil eller med gavekort. Hvad end dine kunder foretrækker, skal systemet bag køre professionelt, sikkert og stabilt.

Billetterne i JCDs Retail-løsning indeholder en unik stregkode, der muliggør forskellige former for validering på for eksempel dato og adgang. 

 

Følg med i salget fra Business Central

Med denne billet-løsning fra JCD opdateres varedata automatisk. Hvis det passer dig bedre, kan du også vælge at opdatere varedata manuelt efter behov. Denne funktion betyder, at du kan følge med i billetsalget på de enkelte kasser. Derfor kan du også foretage rapportering fra din Microsoft Dynamics 365 Business Central. 

 

Integrer billet-salget med din webshop

Billetløsningen fra JCD kan integreres til JCDs Billet Webshop, så dine gæster har mulighed for at købe billetter online hjemme i stuen - på mobil, tablet eller computer. Alt sammen i ét og samme løsningsunivers. Du får med andre ord, de rigtige it-værktøjer til én samlet løsning.  

Har dine gæster købt billet online, kan du afvikle spidsbelastning og kø ved indgangen til din attraktion - med mobil billetscanner.

(...) vi ønskede ét samlet system, der kunne håndtere billetsalg, salg af mad og drikke samt varer i butikkerne - og det hele er bundet op på finansen.

Vi kigger ind i ét system, og vi kan trække ting ud fra dét system. Det giver en god sikkerhed og tryghed for mig som Administrationschef.
Henning Kjærgaard Administrationschef, Dem Gamle By

Priser for Retail Bilet

Pris er ekskl. installation, opsætning & undervisning. Ekskl. hardware.

Licens pr./enhed pr./md.

DKK  349

Krav & specifikationer

Det indeholder løsningen

Du får fuld integration til Business Central og en masse effektive funktioner og værktøjer.

Systemkrav

BC via cloud: Ingen tilkøb påkrævet. BC On-premise, 40xtabeller, 3xPages, 5xRapporter, 3xCodeunits, 1xMenuSuite. 

Anbefalet hardware

POS-computer med touch skærm, kundedisplay, bonprinter og kasse-skuffe. Løsningen kan også afvikles på windows PC og betjenes med mus.

Pakkeløsning Krav & Specifikationer

Hør mere om løsningen Retail Billet

Løsningen kan så meget, og det er svært at se det hele på nettet. Kontakt os! Vi vil rigtig gerne fortælle dig noget mere ... helt uforpligtende.

JCD Brian Kyndi

Brian Kyndi Hjerresen Salgskonsulent | Retail

Bliv kontaktet af Brian

For at vi kan kontakte dig, er vi nødt til at gemme og behandle dine oplysninger. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Læs vores privatlivspolitik.