Pakkeløsninger Modern Workplace Hero Compressed
WorkPoint 365 Kontraktstyring

Kontraktstyring – få styr på dine kontrakter

Vidensdeling, overholdte deadlines og sikker håndtering af al dokumentation af kontrakter – direkte fra Outlook, Word og Excel.

Løsningen WorkPoint 365 Kontraktstyring sikrer, at du har styr på dine kontrakter. Løsningen frigiver tid og har effekt på din bundlinje … og så undgår du at implementere et tungt, avanceret system.

Kom i gang inden for 4 uger

Med WorkPoint 365 som Kontraktstyrings-system kommer dine medarbejdere til at arbejde fra de værktøjer, de kender; Outlook, Word, Excel og PowerPoint.   

 

Få overblik over kontrakter med WorkPoint 365 Kontraktstyring 

Har du styr på dine kontrakter hos kunder, leverandører og samarbejdspartnere – på tværs af virksomheden? 

  • Er de udløbet? 
  • Hvem har ansvaret? 
  • Hvor finder jeg dokumentation og korrespondance? 
  • Hvordan ser jeg udløb på alle mine kontrakter på tværs af virksomheden? 
  • Hvad gør du, hvis ’kontraktejeren’ ikke længere er ansat i virksomheden? Går der historik tabt? 

 

Med Kontraktstyring via WorkPoint 365 får du styr på: 

  • Dokumentation på kontrakter samlet et sted – bilag, allonge, Addendum, e-mail, korrespondancer mm. 
  • Journal over senest arkiveret/redigeret dokumentation. 
  • Livscyklus på kontrakter via skræddersyet proces for håndtering af en kontrakt. Dermed har du styr på hele processen - fra udarbejdelse til gentegning/arkivering.  
  • Alle stamdata registreres korrekt. 
  • Automatisk reminder på opfølgning.
  • Godkendelsesflow på kontrakter*. 
  • Skabeloner så ingen bruger en gammel version af en kontrakt. 
  • Styr på koncernen – moder, datter og søsterselskaber. 
  • Integration til digital signatur så du sparer tid*. 
  • Integration til virk.dk der sikrer data og fejlbehæftelse ved manuel behandling af data. 

*option se længere nede.   

 

Registrering af aktiviteter 

Al dokumentation, emails, møder, telefonopkald og noter registreres centralt i WorkPoint – direkte fra Outlook og Word. Det betyder, at ’kontraktejere’ ikke skal skifte mellem flere systemer. 

 

Fasestyring af dine kontrakter 

WorkPoint 365 understøtter fase-opbygning. Det betyder, at du, som virksomhed, har samme proces for håndtering af kontrakter – uanset hvilken medarbejder der håndterer dem. 

JCD har standarddefineret en fem-trins faseinddeling, der kan udvides med flere fase-inddelinger baseret på type af kontrakt - for eksempel kontrakt til leverandør, kunder mm. 

  

Overblik via stam- og metadata 

Ud fra de indsamlede data og faser kan du – med WorkPoint 365 Kontraktstyring – sortere og filtrere dig frem til det overblik, du ønsker. Dermed sparer medarbejdere og ledere tid, når de skal danne sig overblik over kontrakter, eller når de skal rapportere til ledelsen. 

JCD tilbyder også udvidet rapportering med Power BI. 

  

Spar tid på oprettelse af standard dokumentation 

Med WorkPoint 365 Kontraktstyring og Word-brevflet kan du – via Outlook - oprette kontrakter, bilag og anden standard dokumentation med få klik. Det frigiver tid og sikrer, at du altid bruger nyeste version. 

JCD hjælper dig i gang med WorkPoint skabeloner. 

 

Integration til virk.dk 

Dine sælgere/kontraktejere skal sikkert oprette en del virksomheder i jeres system – det skal være nemt for dem.  

Med få klik i WorkPoint 365 kan de oprette en ny virksomhed med data direkte fra virk.dk – det sparer tid, og der undgås manuelle og forkerte dataindtastninger.   

  

Leverancemodel  

JCD har komprimeret implementeringen af WorkPoint 365 kontraktstyring i et forløb på 3-4 uger. Der er 6 steps, og så er du live med din nye kontraktstyrings-løsning.  

1. Fysisk- eller online demomøde hvor JCD præsenterer standard WorkPoint 365
2. Fremsendelse af salgsoplæg og licenspriser  
3. Fysisk workshop med gennemgang af jeres kommende WorkPoint 365-løsning
4. Underskrift 
5. Implementering - Konfiguration af standard løsning
6. Fysisk workshop med præsentation, uddannelse og første overlevering.
7. Walk the Floor - JCD konsulent har opfølgende onboarding.
8. Go-live.  

 

Priser for WorkPoint 365 Kontraktstyring

Fastpris på standard WorkPoint 365 Kontraktstyring

DKK 60.000

Licenspriser

WorkPoint 365 C1-licens

Pr. md. inkl. 25 bruger:
DKK 5.200

Pris pr. md. pr. ekstra bruger

DKK 195

Basic bruger pr. md.

DKK 15

Priserne opkræves forud for 12 måneder. Der er 12 måneders binding på produktet. · Månedlig opkrævning og binding er muligt. Prisen er +10%.
Alle priser er ekskl. moms. · Læs vores licens- og leveringsbetingelser

Krav & specifikationer

Det indeholder løsningen
  • Virksomheder: Til registrering af stamdata, kontrakter mm. 
  • Kontakter: Til registrering af stamdata, nyhedsbrevmodtagelse mm. 
  • Kontrakter: Til registrering af al dokumentation og aktiviteter på en kontrakt styret med faseinddeling for understøttelse af jeres proces for håndtering af kontrakter. 
Systemkrav
Tilvalg til løsningen
  • Godkendelsesflow: Til dig der ønsker godkendelse mellem faser eller andre steps i dit CRM-system. 
  • Integration til Microsoft Teams: WorkPoint 365 kan integreres direkte til Microsoft Teams. Sælgere kan samarbejde med eksterne eller arbejde fra Teams.  
  • Synkronisering til ERP: For eksempel Business Central, Navision mm. 
  • Ændringslog til ERP: Som leder kan det være svært at huske fremgangen for dine medarbejderes kontrakter. Med ændringsloggen kan du se, hvornår der senest har været ændringer eller aktiviteter på kontrakter. 
  • Digital signatur: Med digital signatur sendes jeres standard kontrakter til underskrivelse direkte fra WorkPoint 365. Når de er underskrevet, arkiveres versionerne automatisk i systemet. 
  • CRM-modul: Med kontraktstyring har du styr på alle dine kontrakter. Du kan tilføje CRM og pipelinestyring til din løsning. Modulet sikrer, at du har styr på alle steps, der leder op til kontrakten med dine kunder. Hvis du har kontraktstyring i forvejen, kan CRM tilkøbes. Pris 25.000 kr. ekskl. moms som engangsydelse.
  • Udvidet opgavestyring: Via din faseinddeling kan JCD udrulle opgaver baseret på faserne, så intet bliver glemt. Det er en nem måde at få styr på både store og små opgaver.  
Pakkeløsning Krav & Specifikationer

Hør mere om WorkPoint 365 Kontraktstyring

WorkPoint 365 Kontraktstyring kan så meget, og det er svært at vise det hele her. Kontakt os! Vi vil rigtig gerne fortælle dig meget mere ... helt uforpligtende.

JCD Nikolaj Guldhammer

Nikolaj Guldhammer Salgsansvarlig | Modern Workplace

Bliv kontaktet af Nikolaj

For at vi kan kontakte dig, er vi nødt til at gemme og behandle dine oplysninger. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Læs vores privatlivspolitik.

Hvad er kontraktstyring?

Kontraktstyring er en fællesbetegnelse for alt hvad der vedrører administration, styring og opfølgning på kontrakter.

Tidligere var kontraktstyring ofte meget manuelt styret, hvor en eller flere personer i virksomheden var ansvarlig for at indhente korrekte oplysninger til kontrakten, udforme kontrakten, fremsende kontrakten til modtageren og efterfølgende indhente og journalisere kontrakten.

I dag er kontraktstyring ofte forbundet med digitale processer, hvor kontraktstyringen er styret af et stykke software - enten online eller lokalt installeret på kundens enhed.

Kontraktstyring software

Der findes i dag mange gode danske kontraktstyrings-løsninger og software til at styre, håndtere og administrere kontrakter.

Hos JCD anbefaler vi WorkPoint til kontraktstyring, da WorkPoint er integreret med det, langt hovedparten af danske virksomheder benytter hver dag; Microsoft 365 / Microsoft Office 365 - herunder Word, Excel, SharePoint og Outlook.

Du bør naturligvis finde kontraktstyrings software til din forretning - der passer til det du har behov for, og som passer til dine omkringliggende systemer og løsninger.

Kontraktstyring med integration til Microsoft 

Der er mange årsager til at anbefale kontraktstyring, med integration til dit Microsoft miljø.

For er du blandt de tusindvis af danske virksomheder der benytter dig af Word, Excel, Outlook eller SharePoint - så er en integration nærliggende.

For kontraktstyring skal være nemt, hurtigt og effektivt - og det tror vi sker, ved at det spiller sammen med dit eksisterende Microsoft-miljø.

Med en effektiv integration kan du eksempelvis gemme dine Word filer eller mails i Outlook direkte i din kontraktstyring.

Kontraktstyringssystem forbedre produktiviteten

Et effektivt kontraktstyringssystem, kan være med til at gøre administrationen omkring kontrakthåndtering mere produktivt.

For et godt kontraktstyringssystem vil ofte kunne hjælpe dig med at sætte rammerne for hvad en kontrakt har behov for - så du blot skal tildele de basale informationer.

Derudover kan eksempelvis WorkPoint kontraktstyringssystem også være med til at fase-opdele processen, så du som administrator altid ved hvilken fase en kontrakt er i - og så du ved, hvor du skal følge op.