Med WorkPoint 365 som Kontraktstyrings-system kommer dine medarbejdere til at arbejde fra de værktøjer, de kender; Outlook, Word, Excel og PowerPoint.
Få overblik over kontrakter med WorkPoint 365 Kontraktstyring
Har du styr på dine kontrakter hos kunder, leverandører og samarbejdspartnere – på tværs af virksomheden?
- Er de udløbet?
- Hvem har ansvaret?
- Hvor finder jeg dokumentation og korrespondance?
- Hvordan ser jeg udløb på alle mine kontrakter på tværs af virksomheden?
- Hvad gør du, hvis ’kontraktejeren’ ikke længere er ansat i virksomheden? Går der historik tabt?
Med Kontraktstyring via WorkPoint 365 får du styr på:
- Dokumentation på kontrakter samlet et sted – bilag, allonge, Addendum, e-mail, korrespondancer mm.
- Journal over senest arkiveret/redigeret dokumentation.
- Livscyklus på kontrakter via skræddersyet proces for håndtering af en kontrakt. Dermed har du styr på hele processen - fra udarbejdelse til gentegning/arkivering.
- Alle stamdata registreres korrekt.
- Automatisk reminder på opfølgning.
- Godkendelsesflow på kontrakter*.
- Skabeloner så ingen bruger en gammel version af en kontrakt.
- Styr på koncernen – moder, datter og søsterselskaber.
- Integration til digital signatur så du sparer tid*.
- Integration til virk.dk der sikrer data og fejlbehæftelse ved manuel behandling af data.
*option se længere nede.
Registrering af aktiviteter
Al dokumentation, emails, møder, telefonopkald og noter registreres centralt i WorkPoint – direkte fra Outlook og Word. Det betyder, at ’kontraktejere’ ikke skal skifte mellem flere systemer.
Fasestyring af dine kontrakter
WorkPoint 365 understøtter fase-opbygning. Det betyder, at du, som virksomhed, har samme proces for håndtering af kontrakter – uanset hvilken medarbejder der håndterer dem.
JCD har standarddefineret en fem-trins faseinddeling, der kan udvides med flere fase-inddelinger baseret på type af kontrakt - for eksempel kontrakt til leverandør, kunder mm.
Overblik via stam- og metadata
Ud fra de indsamlede data og faser kan du – med WorkPoint 365 Kontraktstyring – sortere og filtrere dig frem til det overblik, du ønsker. Dermed sparer medarbejdere og ledere tid, når de skal danne sig overblik over kontrakter, eller når de skal rapportere til ledelsen.
JCD tilbyder også udvidet rapportering med Power BI.
Spar tid på oprettelse af standard dokumentation
Med WorkPoint 365 Kontraktstyring og Word-brevflet kan du – via Outlook - oprette kontrakter, bilag og anden standard dokumentation med få klik. Det frigiver tid og sikrer, at du altid bruger nyeste version.
JCD hjælper dig i gang med WorkPoint skabeloner.
Integration til virk.dk
Dine sælgere/kontraktejere skal sikkert oprette en del virksomheder i jeres system – det skal være nemt for dem.
Med få klik i WorkPoint 365 kan de oprette en ny virksomhed med data direkte fra virk.dk – det sparer tid, og der undgås manuelle og forkerte dataindtastninger.
Leverancemodel
JCD har komprimeret implementeringen af WorkPoint 365 kontraktstyring i et forløb på 3-4 uger. Der er 6 steps, og så er du live med din nye kontraktstyrings-løsning.
1. Fysisk- eller online demomøde hvor JCD præsenterer standard WorkPoint 365
2. Fremsendelse af salgsoplæg og licenspriser
3. Fysisk workshop med gennemgang af jeres kommende WorkPoint 365-løsning
4. Underskrift
5. Implementering - Konfiguration af standard løsning
6. Fysisk workshop med præsentation, uddannelse og første overlevering.
7. Walk the Floor - JCD konsulent har opfølgende onboarding.
8. Go-live.