Pakkeløsning Netværk Hero
Single point of contact (SPOC)

Få ét sted at henvende dig til - på alle dine systemer

Med en SPOC-aftale, ved du altid hvem du skal kontakte - og altid kun ét sted.

Hos JCD kan du bruge os som Single Point of Contact (SPOC)

Med en SPOC-aftale med JCD undgår dine brugere at ringe rundt mellem flere it- software-og serviceleverandører for at finde en løsning på deres udfordring. Brugerne indmelder fejlen til JCDs support, der tager fejlmeldingen videre de relevante parter - uanset hvor fejlen er placeret.

Dermed slipper dine brugere for frustrationen ved at blive kastet rundt mellem forskellige support-telefoner hos forskellige leverandører eller tjenester.

JCD modtager supportopgaven og vil herfra være ansvarlig for at koordinere med de relevante specialister for at løse problemet. Samt tage fat i den leverandør, problemet vedrører.

Opgaven følges helt til ende og dokumenteres af JCD.

 

Effektiv og ensartet kommunikation

Undgå forvirring og misforståelser, al kommunikation går gennem én kanal.

Dine brugere skal kun henvende sig et sted - til JCD. Vi tager os alt kommunikation - uanset om fejlen kan løses af JCDs egne teknikere - eller hos en ekstern leverandør - som fx internetleverandør, ISP, overvågning, alarmsystemer og lignende.

Vi sørger for at bringe fejlen videre til de rette parter - som efterfølgende håndterer opgaven, inden for deres servicevindue. 

Forenklet administration

Med en SPOC aftale, reducer behovet for at kontakte flere forskellige leverandører, eller overhovedet at skulle bekymre dig over hvem du rent faktisk skal kontakte.

For dit it- og netværklandskab er måske i dag så kompleks, at en fejl ét sted og hos en leverandør - måske påvirker flere systemer og tjenester - og hvem kontakter man så egentlig?

Med en SPOC aftale, forenkler vi din administration - og tiden du skal bruge på at få løst et problem. 

 

Hurtigere problemløsning og omkostningsbesparelser

En SPOC kan hurtigt identificere og løse problemer, da de har et overblik over hele systemet. SPOC kan hjælpe med at reducere omkostninger ved at lade medarbejderen udføre kerneopgaven og løse opgaverne hurtigere.

 

Kan med fordel kombineres med en Service Level Agreement (SLA)

Med en Service Level Agreement (SLA), sikrer du dig at dine forretnings-kritiske henvendelser besvares inden for 4 timer, inden for normal arbejdstid. 

Med en SLA sikrer du dig, at en specialist håndterer dine forretnings-kritiske udfordringer så hurtigt så muligt - så din drift rammes minimalt.

Har du en SLA-aftale med dine øvrige leverandører på dine øvrige systemer og tjenester, er dette blot en fordel for dig, med din SPOC-aftale.

Læs mere om JCD SLA

 

 

 

Priser for SPOC-aftale

Alle priser er ekskl. moms. · Læs vores licens- og leveringsbetingelser

JCD har udelukkende ansvaret for kommunikationen og opfølgningen. Enhver fejl eller fejlerettelse er underlagt den indgåede SLA/rammeaftale med leverandørern. JCD kan ikke tage ansvaret for leverandørs svar eller løsningstid.

Krav & specifikationer

SPOC liste

SPOC liste med leverandør navn og kontakt (kunden opdaterer denne).

Information til leverandør at JCD kan iværksætte opgaver.

Pakkeløsning Krav & Specifikationer

Hør mere om SPOC

Kontakt os! Vi vil elske at fortælle dig noget mere om hvad en SPOC aftale kan gøre for din virksomhed ... helt uforpligtende.

JCD Teddy Larsen

Teddy Larsen Salgskonsulent | IT Infrastruktur

Bliv kontaktet af Teddy

For at vi kan kontakte dig, er vi nødt til at gemme og behandle dine oplysninger. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Læs vores privatlivspolitik.