Underskriv dokumenter digitalt
Digital Signatur er et add on til din Microsoft 365. Det betyder, du kan sende et hvilket som helst Word-dokument til underskrift - du kan endda selv vælge din formulartype.
Din modtager underskriver dokumenter med MitID Erhverv med ganske få klik. Du undgår dermed at printe dokumenter, scanne dem når de er underskrevet og maile frem og tilbage med underskriver. Det reducerer behandlingstiden betragteligt.
Du kan bruge Digital Signatur uanset hvilken branche, du er inden for.
Undgå versionering
Du opnår mindre versionering af dine dokumenter med Digital Signatur og lavere omkostninger i forhold til administration, da det hele sker automatisk.
Hele processen er gennemsigtig for både dig og din modtager. Når modtager har underskrevet dokumentet, får denne en kvittering på mail og en kopi af det underskrevne dokument.
Når dokumentet er underskrevet, kan du gemme det i den rigtige mappe.
Frigør tid til andre opgaver
Med JCD Digital Signatur frigiver du tid til andre opgaver, da behandlingstiden med håndtering af underskrifter, arkivering mm. reduceres.
Løsningen er intuitiv for både dig og din modtager, så den gode brugeroplevelse er sikret.