Til webinaret vil du opleve, hvordan JCDs booking-løsning kan styre dine events - lige fra eventet bookes, til afholdelse og efterfølgende betaling.
Løsningen integreres med din JCD Retail og Business Central.
Booking-løsningen er ideel til at administrere og styre arrangementer og events hos jeres attraktion eller seværdighed.
Tilmeld dig webinaretTil webinaret vil du opleve, hvordan JCDs booking-løsning kan styre dine events - lige fra eventet bookes, til afholdelse og efterfølgende betaling.
Løsningen integreres med din JCD Retail og Business Central.
Til webinaret præsenterer vi, hvordan du kan styre dine events fra A-Z uden post-its, ringbind eller excel-ark.
Det hele foregår i Power Apps og integreres med din JCD Retail og Business Central, så alle informationer på et event altid er opdaterede.
📍 Microsoft Teams
📅 Tirsdag d. 20. maj kl. 10.00 – 10.45
Der vil selvfølgelig være rig mulighed for at stille spørgsmål.
☑️ Styrke planlægning og afholdelse af events med snorlige opgavestyring, ordrebekræftelse til gæsten og intern/ekstern kommunikation og planlægning.
☑️ Registrere ekstra forbrug eller rette stamdata på et event fra ordrebekræftelsen direkte fra din POS.
☑️ Afslutte arrangementer direkte fra din POS og modtage betaling eller sende faktura via Business Central - uden at du skal taste ekstra.
☑️ Få komplet ressource-styring på dine lokaler, udstyr og rundvisere inkluderet i løsningen.
10.00 - 10.05 – Velkomst og præsentation af JCD
10.05 - 10.15 – Gennemgang af platformen og JCD Booking - featureliste
10.15 - 10.40 – Gennemgang og demo af JCD Booking
10.30 - 10.45 – Spørgsmål og afrunding
Vi glæder os til at fortælle om JCD Booking, og hvordan du kan opleve gevinsterne ved komplet eventstyring.