JCD Booking Webinar Hero2
Webinar: JCD Booking

Oplev komplet eventstyring med JCDs booking-løsning

Booking-løsningen er ideel til at administrere og styre arrangementer og events hos jeres attraktion eller seværdighed.

Tilmeld dig webinaret

Til webinaret vil du opleve, hvordan JCDs booking-løsning kan styre dine events - lige fra eventet bookes, til afholdelse og efterfølgende betaling.

Løsningen integreres med din JCD Retail og Business Central.

Sådan får du komplet eventstyring 

Til webinaret præsenterer vi, hvordan du kan styre dine events fra A-Z uden post-its, ringbind eller excel-ark.

Det hele foregår i Power Apps og integreres med din JCD Retail og Business Central, så alle informationer på et event altid er opdaterede. 

 

Hvor og hvornår?

📍 Microsoft Teams

📅 Tirsdag d. 20. maj kl. 10.00 – 10.45

Der vil selvfølgelig være rig mulighed for at stille spørgsmål.

Det kan du med JCDs Booking-løsning:

☑️ Styrke planlægning og afholdelse af events med snorlige opgavestyring, ordrebekræftelse til gæsten og intern/ekstern kommunikation og planlægning.

☑️ Registrere ekstra forbrug eller rette stamdata på et event fra ordrebekræftelsen direkte fra din POS.

☑️ Afslutte arrangementer direkte fra din POS og modtage betaling eller sende faktura via Business Central - uden at du skal taste ekstra.

☑️ Få komplet ressource-styring på dine lokaler, udstyr og rundvisere inkluderet i løsningen.

Det skal du høre om på webinaret

10.00 - 10.05 Velkomst og præsentation af JCD

10.05 - 10.15 – Gennemgang af platformen og JCD Booking - featureliste

10.15 - 10.40 – Gennemgang og demo af JCD Booking

10.30 - 10.45 – Spørgsmål og afrunding

Dagsprogram Ikon

Tilmeld dig allerede nu

Vi glæder os til at fortælle om JCD Booking, og hvordan du kan opleve gevinsterne ved komplet eventstyring.

Tilmeld dig her