Styr på kundedata?
JCDs specialister har lavet en tjekliste til dig, der overvejer et CRM system, men er i tvivl om hvilket system, du skal vælge.
Har du overvejet, hvilke funktioner og integrationer din CRM skal have for at bidrage mest muligt til håndteringen af dine kundedata?
Med et CRM får du effektiv håndtering af din virksomheds kundedata. CRM bidrager til en mere effektiv hverdag, en øget indtjening og fokus på dine kunder og på din salgspipeline.
Uanset hvilken branche du befinder dig i, kan et CRM-system være med til at bidrage til en mere professionel håndtering af kundedata, og ofte kan det endda spille sammen med de Microsoft-programmer og systemer, du allerede bruger i dag.
Hvad er CRM?
CRM står for Customer Relationship Management - eller på dansk kunderelations-styring, og går ud på at strukturere dine kundeinformationer i et samlet system for at få bedre overblik og bedre struktur over dine kunder.
Med et godt CRM-system har du med andre ord, dine kundedata, dokumenter, ordrehistorik, tilbud og emails samlet ét sted. Det er nemt at følge op på dine kunder og din salgspipeline - uanset om du bruger systemet i kundeservice, salg eller marketing.
Udfyld formularen og få adgang til tjeklisten.