Fandanko Case Cover
DYNAMICS RETAIL

POS, kassesystem og Business Central hos FANDANKO

FANDANKO Aalborg har POS- og kassesystem gennem JCD Retail, som er fuldt integreret til Microsoft Dynamics Business Central.

Vi er superglade for løsningen fra JCD. Den kører godt og stabilt, og det er vigtigt, da butikken tit er meget travl. Det betyder meget, at systemerne kører, og at de er nemme at bruge.

Vores personale skal nemt og hurtigt kunne ekspedere kunderne, så de ikke oplever lang ventetid og kø.
Louise Bønsdorff Digital ansvarlig og medejer hos FANDANKO

Om FANDANKO

FANDANKO i Aalborg er en spændende og anderledes takeaway-butik, der siden 2008 har specialiseret sig i at levere gode madoplevelser til private og erhvervskunder i hele Nordjylland.

FANDANKO leverer lækker takeaway og gourmet-oplevelser og skiller sig på mange måder ud fra traditionelle takeaways og madsteder. Virksomheden har specialiseret sig i tapas, delikatesser, sandwich og salater som takeaway i butikken. De laver desuden mad til fester, selskaber, receptioner og virksomhedsarrangementer.

Kassesystem, POS og Business Central hos FANDANKO 

FANDANKO har brug for et pålidelige kassesystem, der forbinder POS, Business Central og webshop og får ordrerne til at glide – også i spidsbelastede perioder som for eksempel jule- og nytårsmenuer.

FANDANKO er i dag omkring 30 ansatte, og butikken er beliggende ved Frydendal i det centrale Aalborg.


Udforsk FANDANKOs webshop her

FANDANKO Takeaway Aalborg

En POS og kasseløsning til en travl hverdag

Hos FANDANKO er der ofte travlt, og derfor er det vigtigt for butikken, og deres ansatte, at have et godt flow i butikken så kunderne ekspederes hurtigt og på en god måde. Derfor var det også essentielt for Fandanko at få en POS- og kasseløsning, der er hurtig og let for personalet at betjene - også i de perioder hvor der er ekstra travlt i butikken.

FANDANKO har valgt en JCD Retail-løsning med to fysiske kasseapparater fra Toshiba. JCD Retail er en retail-løsning, der er fuldt integreret med butikkens ERP- og regnskabssystem; Microsoft Dynamics 365 Business Central.  

Med en fuldt integreret løsning mellem virksomhedens POS- og kasseløsning giver det en lang række fordele for både personalet i butikken og for administrationen. Med en integration skal administrationen kun opdatere priser og produkter et sted - nemlig i deres Business Central.

Derudover har det aldrig været nemmere at trække rapporter og statistik over de solgte varer i butikken.

En fremtidssikret løsning med Microsoft Dynamics 365 Business Central

I 2020 valgte FANDANKO at opgradere deres tidligere Dynamics NAV til Microsofts nyeste ERP- og økonomisystem; Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Microsoft 365 Business Central er efterfølgeren til det populære Dynamics NAV. På trods af at løsningen på mange måder minder om de ældre versioner af Dynamics NAV, er rigtig mange ting nye og har bragt løsningen ind i en ny tidsalder.

Microsoft Dynamics 365 Business Central er webbaseret og kan derfor tilgås fra enhver tablet, mobil eller PC. Dermed undgår Fandanko at have sit ERP og regnskabssystem placeret i et internt miljø.

Business Central tilbyder en lang række nye muligheder, som eksempelvis tilknytning af mere en 4000 apps, præcis som du kender det fra din mobil eller tablet. Apps der kan tilknyttes i takt med de bruges, og som rummer forskellige funktionaliteter.

 

FANDANKO har med JCD Retail et fremtidssikret system, hvor både ERP og kassesystem spiller sammen i mange år fremover.

 

Vil du høre mere om de løsninger, vi har leveret?

Skriv dig op formularen og bliv kontaktet af JCDs specialister hurtigst muligt for en gennemgang af dine muligheder.

Bliv kontaktet af JCDs specialister

For at vi kan kontakte dig, er vi nødt til at gemme og behandle dine oplysninger. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Læs vores privatlivspolitik.