Skallerup Case Cover
WEBUDVIKLING

Intranet og infoskærme til Skallerup Seaside Resort

JCD har leveret intranet og infoskærme til Skallerup Seaside Resort.

Vi arbejder hele tiden med at give den bedste oplevelse for vores gæster. Med infoskærme placeret strategisk i vores feriecenter kan vi skabe en endnu bedre oplevelse for vores gæster.

Det bidrager intranettet faktisk også med, da vores medarbejdere nemt kan finde de informationer, de har brug for, for at kunne give den bedste service overfor gæsterne.
Sophie Stenild Salg, aktivitet og marketingchef hos Skallerup Seaside Resort

Om Skallerup Seaside Resort

Skallerup Seaside Resort er en af Danmarks bedst beliggende feriecentre, der er placeret i naturskønne omgivelser helt ud til Vesterhavet, hvor de dagligt har glæde af lyden fra det brusende hav og den rå natur.

Feriecentret Skallerup blev indviet den 15. maj 1949 og er i dag et moderne feriecenter for hele familien med aktiviteter for både store og små. Aktiviteterne tæller blandt andet et stort badeland, wellness, ridecenter, legeland – der er mere end 100 udendørs og indendørs aktiviteter. Derudover har Skallerup hele 292 ferieboliger.

Skallerup Seaside Resort har årligt godt 300.000 gæsteovernatninger, og i 2022 modtog Skallerup for femte år i træk en Travellers Choice-pris i kategorien Bedste service i Danmark uddelt af verdens største rejseside TripAdvisor.

Derfor er gæsteservice og -oplevelse meget vigtigt for Skallerup Seaside Resort, og her har it-systemerne en vigtig funktion; de skal servicere gæsterne og hjælpe medarbejderne i den daglige drift.

Som en del af at yde god service over for gæsterne – og medarbejderne – har Skallerup Seaside Resort FlexScreen infoskærme placeret på udvalgte steder og et intranet til glæde for medarbejderne.

Det allerbedste er, at systemerne harmonerer med deres motto: #Kvalitetstid #Skalleruptid

Infoskærme som en del af den gode service

Som gæst hos Skallerup Seaside Resort kan du forvente en helstøbt oplevelse for hele familien – uanset om du er vandhund, til rolig wellness eller faglig teambuilding som erhvervsgæst. Gæsten er altid i fokus og med mere end 100 spændende aktiviteter, er det vigtigt at kunne vise relevante informationer om aktiviteterne til gæsterne.

Derfor har Skallerup fået installeret infoskærme på udvalgte steder for at give den allerbedste gæsteoplevelse. Infoskærmene viser blandt andet aktivitetsprogrammer for gæsterne og informationer om events.

Et eksempel er Skallerup Ridecenter, der dagligt bruger infoskærmene. Skallerup Ridecenter er en del af Skallerup Seaside Resort og en velbesøgt aktivitet hos gæsterne. Ridecentret tilbyder guidede rideture på islandske heste – og det kræver selvsagt planlægning og fordeling, og her er infoskærmene et fantastisk værktøj. Centret bruger nemlig infoskærmene til at vise, hvilke heste gæsterne skal ride på, når de skal på tur.

På den måde bruger Skallerup Seaside Resort infoskærmene som et aktivt værktøj til at sikre den gode gæsteoplevelse.

Infoskærme er også interne opslagstavler

Infoskærmene er også et integreret værktøj for de godt 200 medarbejdere hos Skallerup Seaside Resort. Her fungerer skærmene som digitale opslagstavler, hvor vidensdeling er nøgleordet.

Skærmene informerer blandt andet medarbejderne om vigtige driftinformationer, info i personalekantinen og mødeaktiviteter til konferencelokalerne.

Det har gjort flere ting gennemsigtige for medarbejderne. Formålet er ganske enkelt at vidensdele på en nem og effektiv måde, så medarbejderne hurtigt kan orientere sig, holde sig opdateret og har let adgang til informationer. Derfor er de også placeret i medarbejder-områderne.

Intranet sikrer vidensdeling

Udover infoskærme har Skallerup Seaside Resort også valgt at få et intranet, da de ønskede ét sted, hvor de kunne samle alle informationer og vidensdele på tværs af deres godt 200 medarbejdere. Skallerup ønskede et sted, hvor medarbejderne kunne finde nyttige interne informationer – derfor faldt valget på et intranet.

JCD har leveret en skræddersyet intranet-løsning, der er udbygget med flere integrationer. Intranettet er integreret med Skallerups vagtplan-system, indgangsmøller, bookingsystem, komme-gå-system og gæsteantal.

For eksempel er intranettet integreret til indgangsmøllerne i Badeland og Legeland, som er Skallerups nok mest besøgte aktiviteter.

Da intranettet er integreret med indgangsmøllerne til Badeland og Legeland, kan medarbejderne følge og holde styr på, hvor mange gæster der er i de respektive afdelinger på den givne dag og tidspunkt. Et andet eksempel er, at medarbejderne nemt kan se, hvor mange bookinger der er til sommerhusene, lejlighederne mm. … eller hvor mange gæster, der ankommer den pågældende dag. Med den viden har medarbejderne forudsætningen for at yde den allerbedste gæsteservice.

Intranet målrettet medarbejderne

Intranettet har også typiske funktioner for et intranet forstået på den måde, at Skallerup Seaside Resort kan dele nyheder, dokumenter og procedurer som medarbejderne kan bladre i. Desuden vises den ansvarlige vagt for dagen også i intranettet, så medarbejderne ved, hvem de skal ringe til, hvis det er nødvendigt.
Intranettet er dermed et vigtigt redskab til at styre og formidle de informationer, som medarbejderne har brug for og nemt skal kunne finde.

 

Infoskærmene og intranettet bidrager til, at Skallerup Seaside Resort kan yde god gæsteservice året rundt.

Dermed følger Skallerup Seaside Resort også deres motto – #Kvalitetstid #Skalleruptid.

Både for gæsterne og for medarbejderne.

Besøg Skallerup Seaside Resorts website

Vil du høre mere om de løsninger, vi har leveret?

Skriv dig op formularen og bliv kontaktet af JCDs specialister hurtigst muligt for en gennemgang af dine muligheder.

Bliv kontaktet af JCDs specialister

For at vi kan kontakte dig, er vi nødt til at gemme og behandle dine oplysninger. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Læs vores privatlivspolitik.