Gode IT-løsninger mindsker kødannelser, nedetid og manuelle funktioner, der skaber ventetid og utålmodige gæster.
Med gode systemer ved indgange og forlystelser giver du dine gæster den bedste oplevelse; sæsonkort, års- og medlemskort, billetsystemer og indgangsmøller/-tællere.
Brugervenligt billetsystem
Glade kunder vil have en enkel og hurtig ekspedition. Denne løsning gør det muligt for dine medarbejdere at yde god service.
Løsningen indeholder selvstændigt skærmbillede til salg og udskrift af entrébilletter. Det gør systemet hurtigt og brugervenligt så dine medarbejdere får mulighed for at give dine gæster den allerbedste service.
Integreret billetsystem
Løsningen er integreret med din Business Central. Det gør administrationsdelen nem og hurtig. Dine kunder kan have kontanter/valuta i lommen eller betale med kreditkort, mobil eller med gavekort. Hvad end dine kunder foretrækker, skal systemet bag køre professionelt, sikkert og stabilt.
Billetterne i JCDs Retail-løsning indeholder en unik stregkode, der muliggør forskellige former for validering på for eksempel dato og adgang.
Følg med i salget fra Business Central
Med denne billet-løsning fra JCD opdateres varedata automatisk. Hvis det passer dig bedre, kan du også vælge at opdatere varedata manuelt efter behov. Denne funktion betyder, at du kan følge med i billetsalget på de enkelte kasser. Derfor kan du også foretage rapportering fra din Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Integrer billet-salget med din webshop
Billetløsningen fra JCD kan integreres til JCDs Billet Webshop, så dine gæster har mulighed for at købe billetter online hjemme i stuen - på mobil, tablet eller computer. Alt sammen i ét og samme løsningsunivers. Du får med andre ord, de rigtige it-værktøjer til én samlet løsning.
Har dine gæster købt billet online, kan du afvikle spidsbelastning og kø ved indgangen til din attraktion - med mobil billetscanner.