Du har brug for de rigtige værktøjer til den daglige drift i din attraktion eller detail-forretning og selvfølgelig en webshop, der sælger.
Din webshop skal give en god købsoplevelse, så dine kunder foretrækker din shop frem for andre og derfor handler hos dig - igen og igen.
B2C webshop med brugervenlighed i top
I udviklingen af shoppen har vi lagt vægt på brugervenligheden – både for dig der driver og vedligeholder shoppen og for de kunder, der handler på din shop, som forventer både nem navigation og en god kundeoplevelse.
Umbraco CMS gør det nemt at administrere, opdatere varer og vedligeholde nyheder eller aktuelle tilbud.
Integration til Microsoft Dynamics 365 Business Central
Begrebet ”omnichannel” er efterhånden et krav til detail-drift. Dine kunder skal have samme oplevelse, muligheder, fordele og datagrundlag – uanset om de handler i din butik eller på din webshop. Og du skal kunne tilbyde dem samme service. Det stiller krav til hele dit it-system.
JCD Retail Webshop er integreret med din Business Central og dermed hele din værdikæde. Når du sælger en vare, bogføres salget automatisk i din Business Central. Har du lagerstyring, trækkes de solgte varer automatisk fra dit lager. Det betyder færre fejl og store besparelser i din tid.
Alle stamdata vedligeholdes ét sted - i din Business Central. På den måde håndteres statistik og rapportering via de standardiserede funktioner i dit ERP / Økonomisystem.
Skalérbar webshop-løsning
JCD Retail Webshop giver dig et optimalt overblik og en overskuelig datastruktur.
Det er en altafgørende forudsætning, når du vil have en effektiv og og forretningsoptimeret webshop - hvis du vil vinde kampen om kunderne på nettet. Manglende fokus på datastruktur kan betyde inkonsistente data - fx forkerte beholdninger eller priser. Det resulterer i en lavere omsætning og dermed også en lavere indtjening.
Har du brug for at have flere kataloger i din webshop, er det også en mulighed. Du har samlet set, alle de funktioner der skal til, når du vil drive en skalérbar omnichannel webshop.
Webshop til detail med mange funktioner
I JCD Retail Webshop har du blandt andet mulighed for at tilknytte billeder, video og gallerier, tekniske specifikationer, PDF-dokumenter eller henvisninger til andre varer, der kan være interessante for din kunde ... og på den måde øge salget.
Du kan selv oprette varekategorier, og systemet giver dig ubegrænsede antal under-kategorier. Dine varer kan også tilknyttes flere kategorier.
Timeslot til attraktionsbranchen
Driver du en attraktion, har behovet for it-løsninger ændret sig væsentligt i forbindelse med Corona-pandemien. JCD har udviklet en løsning til timeslots.
Løsningen håndterer, at billetsalg fra indgangen og billetsalg fra webshoppen tilsammen ikke overskrider restriktioner på antal gæster pr. time.
Time-slot løsningen styrer det antal gæster, der må lukkes ind og hvornår.
Vi hjælper dig i gang med grafisk opsætning
Når du køber JCD Retail Webshop, får du et færdigt grafisk design. Vores designere og webudviklere har altid fokus på at give kunderne den gode brugeroplevelse, når de besøger webshoppen.
Ønsker du at sætte dig eget præg på dit design, kan du med vores færdige skabeloner lave tilpasninger, så webshoppen får den stemning, du ønsker. Har du brug for yderligere tilpasning af dit design, tager vi gerne en snak med dig.
Umbraco
JCDs specialister arbejder i Umbraco CMS. Vi stiller store krav til de platforme, vi arbejder i, og Umbraco er - set med vores øjne - et af de bedste CMS på markedet.
Der er ingen faste udgifter til Umbraco-abonnement, da Umbraco er open source. Umbraco er fantastisk i forhold til integration med andre forretningssystemer - for eksempel din Business Central og hele din værdikæde.