Pakkeløsninger Modern Workplace Hero Compressed
Kasseløsning / POS til Business Central

Integration til dit økonomisystem giver overblik

Byd velkommen med den bedste service

Gode it-løsninger mindsker kødannelser, nedetid og manuelle funktioner, der skaber ventetid og utålmodige gæster.

 

Kontakt JCDs specialister

Kasse-/POS-løsning - fuldt integreret med Business Central. 
 
Enkel og brugervenlig kasseløsning der løbende opdaterer salget til Business Central. Alle stamdata vedligeholdes i Business Central og opdateres automatisk til kasseløsningen. 
 
Enkel og intuitiv brugergrænseflade og minimal oplæringstid for brugeren gør kasseløsningen ideel for de fleste virksomheder. 

Glade kunder vil have en enkel og hurtig ekspedition 

JCDs POS løsning er integreret med dit lager. Det gør administrationsdelen nem og hurtig. 

Dine kunder kan have kontanter i lommen, betale med kort, mobilen eller med gavekort. Hvad end din kunde foretrækker, skal systemet bag køre professionelt, sikkert og stabilt. 

POS løsningen leveres med integration til Verifones kortterminaler. Det sikrer, at du får korrekte og effektive transaktioner.

Med denne løsning får du et nemt værktøj til alle tænkelige behov i et kassesystem. Løsningen er baseret på Business Central og giver dig fx. Kasseopgørelse, udskrift på bonprinter, kreditsalg til stamkunder fra Business Central og bogføring af kontantsalg. 

 

Nemt og enkelt at styre 

Taste-layout på kassen styres fra din Business Central. Systemet har uendeligt antal varetaster. Udskiftning af kassen er nemt og enkelt, hvilket er ideelt, hvis du for eksempel vil flytte kassen til en anden butik eller salgsområde. Og du har desuden mulighed for at kopiere taste-layout fra én kasse til en anden. 

 

Du er sikret ved nede-tid 

Kasseløsningen kan automatisk arbejde offline, hvis forbindelsen til Business Central skulle gå ned - uden at du som bruger behøver at gøre noget aktivt. Kassen kan bruges offline på de fleste funktioner, og systemet vil sende data til Business Central, når forbindelsen igen er oprettet. 

 

Følg med i salget fra Business Central 

Salgs- og varedata opdateres løbende. Derudover kan du opdatere manuelt efter behov. Det betyder, at du kan følge med i salget på de enkelte kasser og foretage rapportering fra din Business Central. 

Priser for Kasse-/POS-løsning

Pris er ekskl. installation, opsætning & undervisning. Ekskl. hardware.

Licens pr.  POS pr./md.

DKK 494

Krav & specifikationer

Det indeholder løsningen

Du får fuld integration til Business Central og en masse effektive funktioner og værktøjer.

Systemkrav

BC via cloud: Ingen tilkøb påkrævet. BC On-premise, 40xtabeller, 3xPages, 5xRapporter, 3xCodeunits, 1xMenuSuite. 

Anbefalet Hardware: POS-computer med touch skærm, kundedisplay, bonprinter og kasse-skuffe. Løsningen kan også afvikles på windows PC og betjenes med mus.

 

Pakkeløsning Krav & Specifikationer

Hør mere om Kasseløsning / POS til Business Central

Løsningen kan så meget, og det er svært at se det hele på nettet. Kontakt os! Vi vil rigtig gerne fortælle dig meget mere.

JCD Brian Kyndi

Brian Kyndi Hjerresen Salgskonsulent | Retail

Bliv kontaktet af Brian

For at vi kan kontakte dig, er vi nødt til at gemme og behandle dine oplysninger. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Læs vores privatlivspolitik.