Gør hverdagen nemmere med applikation til rengøring- og servicepersonale
JCD har udviklet en applikation til en kunde, der ønskede en løsning til at styre daglige opgaver for virksomhedens service- og rengøringspersonale.
Virksomheden har en række rutineopgaver inden for service og rengøring, fx rengøring af bestemte områder, service af bestemte maskiner; printere, der dagligt skal tømmes, rengøres og serviceres.
Desuden havde virksomheden et ønske om at kunne logge, hvornår en opgave sidst blev udført, have mulighed for at tildele opgaver med faste intervaller og tildele opgaver ad hoc.
Løsningen består af to applikationer; en til Administrationen og en til det udførende servicepersonale. I Administrationens app kan de tildele og prioritere opgaver, angive den ønskede medarbejder til jobbet og påføre lokalitet på opgaven. For at lette uddelingen af arbejdsopgaver, har JCD udviklet en opgave-skabelon, så opgaver uddeles på samme måde hver gang.
Det udførende servicepersonale har ligeledes en applikation, hvor alle relevante oplysninger om opgaven kan læses. Når opgaven er udført, markerer rengørings- eller servicepersonalet opgaven som udført.