Power Apps Lager Og Indkoeb App Hero
Inspirationskatalog

Lager og indkøbs applikation

Gør det nemt at kommunikere, dokumentere og logge hændelser på tværs af lager- og indkøbsfunktion.

Automatiser rapporteringer af hændelser med Power Apps


Har din virksomhed lager? Så kender du måske til de udfordringer, der kan opstå, når varer modtages, håndteres og sendes afsted igen.

JCD har udviklet en lager- og indkøbsapplikation, der gør intern kommunikationen mellem lagerets personale og indkøbsafdelingen lettere.

I applikationen kan lagermedarbejderne indrapportere fejl og mangler på et produkt eller ordre, som er relevant for indkøbsafdelingen. Det kan fx være, at der modtages for mange varer på en given ordre, eller at en ordre er beskadiget under transporten eller håndteringen.

 

Vedhæft billede-dokumentation direkte i appen

Det er muligt at vedhæfte billede-dokumentation i appen, så det er lettere for indkøbsafdelingen at vurdere fejl, mangler og beskadigelser.

Indkøbsafdelingen får besked, når der er nye henvendelser fra lagret, hvorefter de kan håndtere henvendelsen; lave ny status, tilføje kommentarer og afslutte sagen.

Det får du med appen:

☑️ Det er let for lagerpersonale at melde hændelser til indkøbsafdelingen.


☑️ Vedhæft billede-dokumentation på hændelser.


☑️ Tilføj kommentarer, angiv ny status på en henvendelse.


☑️ Købsordrer kan hentes fra dit ERP-system.


☑️ Chat/log-funktion på hver henvendelse.

Applikation Til Haandscanner
Lager App 2
Lager App 4
Lager App 3

Interesseret i at høre mere?

Ta' kontakt til Nikolaj allerede i dag.

JCD Nikolaj Guldhammer

Nikolaj Guldhammer Salgsansvarlig | Modern Workplace

Bliv kontaktet af Nikolaj

For at vi kan kontakte dig, er vi nødt til at gemme og behandle dine oplysninger. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Læs vores privatlivspolitik.