Webinar om JCD Booking

Bookingsystem til afholdelse af arrangementer og rundvisninger
JCD Bookingsystem hjælper dig med hele processen omkring arrangementer og rundsivninger - fra første samtale med kunden til betaling.
Hvad er JCD Booking?
Bookingsystem baseret på Microsoft 365 og Power Platform
JCD Booking er et bookingsystem der er baseret på velkendte Microsoft 365 og Power Platform. Det betyder et smidigt og hurtigt bookingsystem - i rammer du kender.
Løsningen giver dig mulighed for at optimere hele processer omkring booking, afholdelse, afvikling og betali9ng af arrangementet og events - samlet et sted.
Bookingsystemet giver dig bl.a.:
- Overblik over aktuelle og kommende arrangementer
- Kalendervisning og styring af arbejdsprocesser gennem stadier
- Via stadiestyring have overblik over et event i proces
- Opgavestyring, planlægning og afvikling af arrangementer
- Centraliseret styring af alle data på et arrangement
- Sende ordrebekræftelse til gæsten

I dette webinar præsenterer Nikolaj Guldhammer, som er salgsansvarlig for Modern Workplace hos JCD, bookingsystemets funktioner og muligheder. Du får blandt andet indsigt i:
- Oprettelse og styring af arrangementer
- Ressource- og personalestyring
- Kommunikation med deltagere
- Integration med betaling og ordrebekræftelser
- Brugervenlighed og effektiv planlægning
Det er en god mulighed for at se, hvordan JCD Booking kan lette administrationen af events og ressourcer i din organisation.
Funktioner og features
Kommunikation
Gem alt kommunikation med kunden i systemet. Alt relevant omkring arrangementet samles, så alle medarbejdere kan tilgå informationerne. Alle noter til køkken, restauranten eller anden intern kommunikation gemmes - så alle ved besked når der det er relevant for dem.
Ressourcestyring
Systemet gør det nemt at arbejde med ressourcer. Se om nødvendige ressourcer er tilgængelig - og book dem direkte i systemet. Ressourcer som eksempelvis lokaler, service, AV-udstyr, personale og meget mere.
Opgavestyring
Nem oprettelse af standard-opgaver på dine arrangementer, så der eksempelvis altid er afsat en opgave til "bordopstilling og dækning", som forfalder 2 timer før arrangementet starter.
Oversigt og indsigt
Nemt og hurtig overblik over alle bookinger, ressourcer, antallet af gæster og opgaver - samlet på ét fælles dashboard - tilgængeligt for alle der er involveret i eventplanlægningen.
Processtyring
Med processtyring får du et nemt og hurtigt overblik over hvilke arrangementer der er på vej ind, hvilke der skal følges op på, hvilke der er booket og hvilke der er afholdt.
Business Central integration
Nye debitorer, kontakter og varer hentes ind, så dine brugere ikke skal bruge tid på dobbeltindtastning og vedligeholdelse. Oplysninger kan selvfølgelig genbruges når der oprettes arrangementer, laves tilbud eller afregne.
Betaling af arrangement
Undervejs i arrangementet kan de direkte fra POS registreres forbrug og når et arrangement, event eller rundvisning er afsluttet kan du nemt afsluttet arrangementet fra POS - enten kontakt eller fakturabetaling.
Skabeloner
Det er muligt at oprette tilbud og ordrebekræftelse med alle relevante data fra arrangementet. Det gør det nemt for dine brugere at sikrer, at alle priser, antal og vilkår altid bruges korrekt.
Kan tilpasses dig
Bookingsystemet er bygget i Microsoft Power Apps, og det betyder, at det kan tilpasses dig og dine behov.

Integreret med dit Microsoft miljø
Fuldt integreret med din hverdag.
Vores bookingløsning er fuldt integreret med dit Microsoft miljø, Microsoft 365 og Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Løsningen er bygget i Microsoft Power Platform og Microsoft Dataverse - hvilket gør det muligt at samle dine kundedata et centralt sted.
Det giver dig bl.a. mulighed for:
- Hente debitorkartotek og kontaktpersoner fra Business Central
- Oprette events tilknyttet et firma eller privatperson
- Tilknytte en debitor fra Business Central til et arrangement
- Få dine arrangementer vist i en Outlook kalender
Spiller sammen med JCD Retail
JCD Retail er vores egen danskudviklet retail-løsning, til dig med en detailforretning, attraktion, forlystelse eller museum.
JCD Booking spiller sammen med JCD Retail - en retail-løsning for dig i events- og attraktionsbranchen.
Med integration fra dit bookingsystem til dit retail-system, har det aldrig været nemmere at modtage betaling for dine events, arrangementer og rundvisninger.
Med få klik overføres ordren fra bookingsystemet til kassesystemet - og du er klar til at modtage betaling for det netop afholdte event, arrangement eller rundvisning.

Bygget i Power Platform - der giver dig uanede af muligheder
JCD Booking er bygget i Microsoft Power Platform
Bookingsystemet er bygget i Microsoft Power Platform, der udover at skabe en problemfri integrationen til dit øvrige Microsoft miljø problemfrit - også giver dig uanede af muligheder for tilpasninger, rettelser og specialtilpasninger.
For vores bookingsystem er fleksibelt opbygget på en standard Microsoft platform, hvilket giver dig mulighed for at få tilpasset løsningen - hvis den ikke 100% passer ind i den måde I planlægger og afholder arrangementer.

Hør mere om JCD Booking
JCD Booking kan så meget, og det er svært at se det hele med her. Kontakt os! Vi vil elske at fortælle dig noget mere ... helt uforpligtende.

Bliv kontaktet af Nikolaj
Bookingsystem
Med JCD Booking får du et moderne og fleksibelt bookingsystem - der gør det nemt for dig der arbejder med afholdelse af events, afholdelse af arrangementer - eller har rundvisninger på dit museum, din forlystelse eller attraktion.
Med bookingsystemet har vi skabt et produkt der gør det nemt for dig
Bookingsystem til events
JCD Booking er skræddersyet til dig der afholder events, arrangementer og lignende.
Vi har med JCD Booking gjort det nemt at holde styr over dine vigtige ressourcer, når der skal holdes et arrangement; personale, borde, stole, scene, AV-udstyr og meget andet.
Med JCD Booking sikrer du dig at alt bliver husket, gemt og journaliseret på eventet og på kunden. For bookingsystemet sikrer at alt bliver gemt - lige fra kommunikationen med kunden, til alle respektive ressourcer.
Bookingsystem til din POS
Har du JCD Retail med POS er din JCD Bookingløsning fuld integreret.
Det giver en lang række fordele, når eksempelvis dit arrangement er afsluttet - og skal afregnes og betales.
For med en integration mellem dit bookingsystem og din POS kan du hente eventet ind på POSen
Power Platform i samspil med Dynamics 365
Er du eksempelvis Microsoft 365 Business Central bruger, har du måske tidligere i versioner som Dynamics NAV eller C5 været kendt med specialtilpasninger, rapporter og lignende.
Med Microsoft Powerplatform kan du i dag lave en lang række af de funktioner, herunder rapporter, dashboard og automations
Har du eksempelvis brug for en rapport, et dashboard eller business intelligence, på baggrund af dine ERP-data, så kan Power platformen hjælpe dig - uanset om det er i Power Apps eller Power BI.
Du kan eksempelvis også lave en applikation i Power Apps, der bruger eller indtaster oplysninger direkte i din Microsoft 365 Business Central, og dermed eksempelvis lave en timeregistrerings-applikation eller en field service applikation.