JCD har bygget en standard Field Service løsning, der indeholder 2 apps; én til Administrationen og én til brugeren på opgaver/service.
Field Service - samler data og skaber overblik fra marken
Med en Field Service løsning digitaliseres arbejdsgangene i marken, du opnår bedre styring og får overblik over dine support- og serviceopgaver.
Kontakt JCDDet kan være en udfordring at få registreret og indsamlet relevante informationer fra marken - måske noteres de i dag på løs-ark, post-its eller andet, uden at der er et reelt system i opsamlingen og dokumentationen. Med Field Service kan du nemt samle data fra marken via en app.
Med en Field Service løsning guides medarbejderen via tjeklister i en app og kan oprette rapporter direkte på kundens lokation - et digitalt arbejdskort gøres nemlig tilgængeligt i appen.
Det betyder, at medarbejderen nemt kan registrere timer, forbrugte varer og udfylde tjeklister direkte på en sag, der er hentet fra ERP-systemmet. Desuden kan medarbejderen se historiske data på sager, maskiner eller kunden.
Kort sagt præsenteres den data, der er brug for, og det hele er tilgængeligt i en app.
Integreret del af din hverdag
Field Service bygger på Microsoft standard komponenter.
Løsningen er fuldt integreret med Microsoft SharePoint og Microsoft Power Apps og kan derfor integreres med dit ERP, Microsoft Outlook, Microsoft Teams og Office 365. Dermed arbejder du i velkendte værktøjer.
Et eksempel på et flow i en Field Service app kunne være følgende
En opgave kommer ind, og den registreres i ERP-systemet som en sag. Fra ERP-systemet gøres sagen tilgængelig i appen for montøren.
Fra appen kan montøren registrere forbrugte timer og varer på opgaven direkte fra sin smartphone. Til slut godkender montøren sine timer, som sendes til Business Central, hvorefter Administrationen godkender forbruget. Nu kan der sendes en faktura til kunden.
Flowet viser, at alle dine data samles ét sted og nu er tilgængeligt for Administrationen.
Det får du med Field Service
100% ejerskab over dine data og produkt
Med JCD Field Service får du en leverandør-ufhængig løsning, hvor du har fuldt ejerskab over dine kundedata og øvrige informationer. Løsningen er placeret på din tenant, hvilket betyder, du styrer de informationer systemet indeholder. Du ejer appen, og alle tilretninger er dine.
Ingen løbende vedligeholdelse
Løsningen leveres som et SaaS-produkt (Software-as-a-Service). Det betyder, at løsningen ikke kræver vedligeholdelse. JCD sørger for alle opdateringer.
Appen tilpasses dine behov
Din virksomhed udvikler sig løbende, det samme gør dine ønsker, krav og behov til systemerne. Det samme kan gælde for din Field Service-løsning - der kan opstå behov for nye funktioner. JCD kan altid tilpasse appen til dine behov.
Kan integreres med Microsoft Dynamics 365 Business Central
Med en integration mellem dit ERP-system og din Field Service løsning centraliserer du dine data ét sted. Dermed er der ikke langt fra, at arbejdet udføres, til det faktureres.
Minimum Viable Product (MVP) tilgang
Hos JCD tager vi afsæt i dine behov. Det er det bedste udgangspunkt for, at du får en app, der løser dine udfordringer.
Vores tilgang er, at hvis brugerne 80% af tiden benytter 20% af funktionaliteten, så er vores overbevisning, at vi skal starte med at identificere og udvikle de første 20%. Dermed minimeres den økonomiske risiko i et udviklingsprojekt.
Med en MVP-tilgang får du en løsning, hvor fokus er på det, du har behov for.
Kontakt JCD for priser
Alle priser er ekskl. moms. · Læs vores licens- og leveringsbetingelser
Krav & specifikationer
- Administrationsmodul
- Brugerapp
- Kunder
- Sager
- Rapporter
- Varer
- Anlægsaktiver
- Tidsregistrering
- Microsoft Power Apps licens
- Servicepersonale benytter smartphone
- Microsoft 365 F3 - hvis ønske om integration til mail, teams og Office 365
Hør mere om Field Service
Løsningen kan så meget, og det er svært at se det hele på nettet. Kontakt os! Vi vil rigtig gerne fortælle dig meget mere ... helt uforpligtende.