Pakkeløsninger Modern Workplace Hero Compressed
IT-support abonnement til erhverv

Kend dit IT-support budget med abonnement

Få IT-support til en fast månedlig pris med en supportaftale fra JCD.

IT-support til en fast lav pris

Med denne løsning outsourcer du din it til JCD A/S, som herefter supporterer, vedligeholder og drifter din IT efter dit valg af abonnement. 

Du har mulighed for at tilkøbe andre services for en fuld drift supportaftale. Vælg det abonnement der passer til din virksomhed. 

 

IT-support abonnements-typer: 

Vi sælger IT-support som abonnement i to kategorier - support og drift. Vælg abonnements-type og niveau med udgangspunkt i din virksomheds behov, ønsker og budget. 

Regler og vilkår gælder. Der er minimums antal ved de forskellige abonnements-typer. 
Kontakt os for hjælp til at finde den rigtige kategori for dig og din virksomhed.

Priser Support As A Service It 2023

Kvalificeret IT-support

Med JCDs support abonnement kender du den månedlige udgift til IT-support og får samtidigt garanti for kvalificeret support.

Med JCDs drift abonnement kender du den månedlige pris på din IT-drift. Her er der også adgang til alle JCDs specialister samt onsite support på kritiske fejl.

Med IT-support på abonnement får du

Fri telefonsupport : Med telefonsupport kan du frit ringe for support inden for JCDs åbningstider. Opgaver der ofte udføres er brugersupport, nulstilling af passwords, fejl på PC, fejl på Office pakken eller lignende. 

Email-support via teksupport@jcd.dk : Med email-support kan du frit maile opgaver ind eller ønske et opkald indenfor et specifikt tidsrum. Det er ideelt at sende visuelle fejlbeskrivelser som billeder. 

Support med opkobling til workstation Fjernsupport med accept fra kunden. JCDs teknikere overtager brugerens PC og kan se problemet og hjælpe med at løse det. JCD stiller software til fjernsupport til rådighed. 

Årlig status, budget og investeringsmøde JCD afholder årligt et møde med kunden for at sikre sig, at kunden har den rigtige løsning, hvad der skal på budget for næste år, statistik og historik for året der er gået 

Onsite-support ved slutbruger Udfordringer der ikke kan løses via fjern-opkobling, kommer JCD til kundens lokation og afhjælper fejlen. 

Backup kontrol Hver måned tester JCD kundens backup ved at genskabe tilfældige filer, resultatet dokumenteres og mailes til kunden, der kan bruge dettil fremvisning for revisor, bestyrelse eller i forhold til GDPR.

1 hel månedsdag 7 timer Der kommer en JCD konsulent på kundens lokation og hjælper og vejleder brugerne. Konsulenten afhjælper også problemer og kan bruges til undervisning.  

Overvågning af servere, firewall og netværk JCD overvåger kundens infrastruktur. Der er mange muligheder - men ofte overvåger JCD diskplads, service, hardware, netværk og kontakten til switche. 

Kvartalsvis statusmøde Møde med gennemgang af opgaver, kundens it, ønsker og spørgsmål fra kunde 

Retablering og udskiftning af arbejdsplads Genskabelse af arbejdspladser ved køb af ny PC til eksisterende bruger eller ved geninstallering af eksisterende. 

Krav & specifikationer

Systemkrav

Denne løsning fra JCD A/S kræver kontraktlige forpligtelser. Kontakt os for mere information.

Pakkeløsning Krav & Specifikationer

Hør mere om IT-support abonnement til erhverv

Vi vil rigtig gerne fortælle dig meget mere om en supportaftale fra JCD ... helt uforpligtende.

JCD Teddy Larsen

Teddy Larsen Salgskonsulent | IT Infrastruktur

Bliv kontaktet af Teddy

For at vi kan kontakte dig, er vi nødt til at gemme og behandle dine oplysninger. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Læs vores privatlivspolitik.