Styrk dine Microsoft forretningsløsninger med WorkPoint 365
Workshoppen er bl.a. for dig, der har en klar Microsoft-strategi og gerne vil have styring af og indsigt i din dokumentation på tværs af virksomheden.
Er du der, hvor du vil gøre noget ved dokumenthåndteringen i jeres virksomhed? Er du der, hvor du vil gøre op med, at dine medarbejdere ejer data i form af, at data er placeret i medarbejdernes indbakker og uoverskuelige mappestrukturer? Er dit ERP-system implementeret, og nu er du klar til at optimere på resten af dine processer i virksomheden?
Til workshoppen får du hands-on inspiration til, hvordan andre virksomheder bruger WorkPoint.
Sammen udforsker vi mulighederne, så du får konkret viden om dine muligheder - bl.a. hvor hurtigt WorkPoint vil bringe værdi til din forretning.
Hvor og hvornår?
Workshoppen er et fysisk event hos JCD A/S, Systemvej 6, 9200 Aalborg SV
Torsdag d. 7. december kl. 8.30 - 12.00.
Der vil selvfølgelig være mulighed for at stille spørgsmål og networke med de øvrige deltagere og oplægsholderne.
Hvad er WorkPoint?
WorkPoint er en SaaS Cloud løsning, der integreres med din Microsoft 365, så dine filer og data forbliver i Microsofts univers.
WorkPoint sikrer, at du har al dokumentation og stamdata ét sted. Det er med andre ord et elektronisk sags- og dokumenthåndterings-system (ESDH).