Workpoint Dokumenthaandtering Workshop 12 2023 Hero
Workshop om WorkPoint 365 dokumenthåndtering

Oplev hvordan forretnings­løsninger kan styrkes

WorkPoint 365 øger din produktivitet og gør din dokumenthåndtering nem og enkel.

Det betyder, at du skaber tid for dine medarbejdere og kvalitet for dine kunder.

Effektiviser din dokument- og proceshåndtering - det er præcis dét, WorkPoint kan gøre for dig. 

Med WorkPoint strømlines interne, tunge og manuelle processer, fx kontraktstyring, HR, CRM eller projektstyring. Når dokumenthåndteringen sættes i system, får du kontrol over dine data og dermed minimeret menneskelige fejl og spildtid.

Styrk dine Microsoft forretnings­løsninger med WorkPoint 365

Workshoppen er bl.a. for dig, der har en klar Microsoft-strategi og gerne vil have styring af og indsigt i din dokumentation på tværs af virksomheden. 

Er du der, hvor du vil gøre noget ved dokumenthåndteringen i jeres virksomhed? Er du der, hvor du vil gøre op med, at dine medarbejdere ejer data i form af, at data er placeret i medarbejdernes indbakker og uoverskuelige mappestrukturer? Er dit ERP-system implementeret, og nu er du klar til at optimere på resten af dine processer i virksomheden?

Til workshoppen får du hands-on inspiration til, hvordan andre virksomheder bruger WorkPoint.

Sammen udforsker vi mulighederne, så du får konkret viden om dine muligheder - bl.a. hvor hurtigt WorkPoint vil bringe værdi til din forretning. 

 

Hvor og hvornår?

Workshoppen er et fysisk event hos JCD A/S, Systemvej 6, 9200 Aalborg SV
Torsdag d. 7. december kl. 8.30 - 12.00.


Der vil selvfølgelig være mulighed for at stille spørgsmål og networke med de øvrige deltagere og oplægsholderne. 

 

Hvad er WorkPoint?

WorkPoint er en SaaS Cloud løsning, der integreres med din Microsoft 365, så dine filer og data forbliver i Microsofts univers.

WorkPoint sikrer, at du har al dokumentation og stamdata ét sted. Det er med andre ord et elektronisk sags- og dokumenthåndterings-system (ESDH).

Det får du ud af at deltage

 

☑️ Indblik i, hvordan dine filer forbliver i dit Microsoft-univers.


☑️ Viden om, hvad WorkPoint kan gøre for jeres dokumenthåndtering og produktivitet.


☑️ Indsigt i, hvordan du kan styre dokumentation på tværs af virksomheden.


☑️ Bliv klogere på, hvordan du nemt får adgang til dokumenter uden at lede i mapper, indbakker mm.


☑️ Oplev hvordan du kan arbejde direkte fra din Microsoft 365; Outlook, Teams, Excel og Word.


☑️ Få hands-on inspiration til, hvordan andre virksomheder bruger WorkPoint.


☑️ Kom nemt og hurtigt i gang med JCDs Fast Track Model på bare 3-4 uger.

Program for workshoppen

 

Kl. 8.30 - Morgenmad, velkomst og introduktion ved Nikolaj Guldhammer, Kommerciel ansvarlig for Modern Workplace hos JCD.

Kl. 9.00 - Introduktion til WorkPoint 365 ved Elbron Betsayyad, Pre-sales Specialist hos WorkPoint.

Kl. 9.30 - Præsentation WorkPoint 365 Kontraktstyring og kundecase ved Nikolaj Guldhammer.

Kl. 10.00 - Kort pause.

Kl. 10.15 - Time to Value: Hvor hurtigt bringer WorkPoint 365 værdi?

Kl. 10.30 - Demo fra JCD: Quality Management System - styring af processer, audits, afvigelser mm.

Kl. 11.00 - Standard-løsninger vs. special-løsninger.

Kl. 11.30 - Networking.

Kl. 12.00 - Tak for i dag.