Business Central Hero
Add-ons til din Business Central

Berig din Business Central med add-ons

Vi har flere samarbejdspartnere, der tilbyder add-ons til din Business Central, som gør løsningen endnu mere effektiv.

Vi har også udviklet vores egne add-ons, som du kan udforske her på siden.

Add-ons til din Business Central

Power BI

Tag beslutninger baseret på data.

Dataindsigt skaber det bedste grundlag for at træffe de rigtige beslutninger.

Med Microsoft Power BI får du et værktøj, der kan visualisere dine data i overskuelige grafer, du kan tage beslutninger ud fra. Du kan selvfølgelig også generere rapporter, der sammenfatter dine data, så du har det rigtige overblik.

Hvis du i forvejen arbejder i Microsoft-løsninger, vil BI-løsningen og funktionerne ikke være ukendte for dig. Det sikrer, at du hurtigt vil være i gang og få glæde af værktøjet.

Løsningen kan selvfølgelig integreres med din Business Central.

Power Automate

Bevar fokus på de vigtige ting og automatiser resten.

Automatiser manuelle, tunge eller tidskrævende opgaver med Microsoft Power Automate.

Med Power Automate kan dine arbejdsflows effektiviseres og være med til at automatisere din forretning endnu mere.

Power Automate er værktøjet dine medarbejdere kommer til at elske. De vil opleve, at opgaver der tidligere har været tunge og tidskrævende eller krævede manuelle handlinger, forsvinder, og de kan bruge deres tid mere effektivt.

Løsningen vil være med til at frigøre tid og ressourcer.

Continia Document Capture

Digital håndtering af dit kreditorbogholderi.

Med Continia Document Capture reduceres manuelle arbejdsopgaver, hvilket betyder, at manuelle fejl også reduceres. 

Du opnår flere fordele med Continia Document Capture:

  • Automatisk registrering og genkendelse af dine fakturaer
  • Opsætning af godkendelsesflows
  • Du opnår sikker, digital opbevaring
  • Du er sikker på, du bliver faktureret korrekt
  • Du har komplet overblik over alle kontrakter

Continia Payment Management

Håndter betalinger direkte fra din Business Central.

Vi vil rigtig gerne inspirere dig til, hvordan du kan spare tid - bl.a. når du håndterer ind- og udbetalinger.

Det kan nemlig være tidskrævende at bogføre manuelt, og der kan desværre hurtigt ske fejl.

Med Continia Payment Management har du overblik over kreditor-, medarbejder- og debitorbetalinger og kreditnotaer til og fra dine kunder og leverandører. Endda direkte fra din Business Central. Mulighed for direkte kommunikation med banken. Det gør det meget nemmere at håndtere betalinger.

Continia Document Output

Automatiseret afsendelse fra din Business Central.

Med Continia Document Output til din Business Central behøver du ikke sende dokumenter manuelt - løsningen klarer det for dig.

Du kan nemlig håndtere alle dine udgående dokumenter og have overblik over alle de dokumenter, der er sendt eller skal sendes.

Continia Expense Management

Digital registrering og behandling af bilag og udlæg.

Som virksomhed har du også medarbejderudgifter - dem skal du også administrere.

Du kan håndtere dem med Continia Expense Management, der er et add-on til din Business Central.

Kender du til udfordringen med at indsamle kvitteringer eller bilag fra medarbejdere? Med Continia Expense Management har du altid overblik over dine medarbejderudgifter i realtid - direkte fra din Business Central. 

Dermed undgår du, at der sker fejl, da der ikke skal tastes bilag eller lignende manuelt - det hele foregår digitalt.

Tasklet Factory - Effektive lagerprocesser og lagerstyring

Sikr produktiviteten på dit lager og undgå manuelle processer.

Med Mobile WMS fra Tasklet Factory tager du din lagerstyring til nye højder - og løsningen kan selvfølgelig integreres med din Business Central.

Løsningen har flere kvaliteter:

  • Offline funktionalitet: Du mister ikke data, da Mobile WMS gemmer data, selvom du ikke har WiFi. Du kan trygt arbejde uden afbrydelser.
  • Nem og hurtig installation: Løsningen er nem at implementere.
  • Brug for mere? Mobile WMS kan udvides med de funktionaliteter, du har brug for. Det sker direkte i din Business Central.


Kort sagt kan du optimere dit lager med Mobile WMS integreret med din Business Central. Du har altid komplet overblik over din lagerbeholdning og -kapacitet. 

LagerScan - Løsning til status

Status/optælling af dit lager.

Med LagerScan registreres dine lagervarer ved at scanne en stregkode. Du kan også indtaste lagerlokation, fx hvis du skal præsentere det for din revisor. Lokationen kan også indtastes direkte i appen, uden det behøver at blive indlæst i lageropgørelseskladden i din Business Central.

Alle dine optællinger kan selvfølgelig udlæses til en Excel fil direkte fra Admin App.

Når optællingen af dit lager er foretaget, kan data indlæses i din Business Central. 

Elektronisk dokumentudveksling (EDI)

Med elektronisk dokumentudveksling (EDI) kan du nemt, hurtigt og sikkert udveksle dokumenter med dine samhandelspartnere – uanset format.

Med et EDI-system bliver du i stand til at automatisere udveksling af forretningsdokumenter mellem din virksomhed og dine samhandelspartnere.

Truecommerce EDI leveres som en App til din Business Central og er altså hurtig at implementere. 

Hos JCD har vi udviklet flere add-ons til din Dynamics-løsning.

De er klar til at blive implementeret hos dig - uanset branche eller størrelsen på din virksomhed.

Udforsk dem herunder.

OIO/EAN til din Dynamics

Løsning til elektronisk fakturering.

Stiller dine kunder krav til elektronisk fakturering? Med JCDs OIO/EAN løsning kan du fakturere i det foruddefinerede standard OIO-format.

Vi har udviklet en løsning, der kan håndtere netop det.

Se løsningen

Udskrifter fra Dynamics

Giv et troværdigt og professionelt indtryk hos dine kunder.

Med JCD Udskrifter kan du vælge mellem flere designs til de vigtigste dokumenter - faktura, kreditnota, debitor kontoudtog, følgeseddel og rekvisition.

JCD Udskrifter

JCD Fragt

Automatiser håndtering af fragt direkte fra din Business Central.

Direkte integration til Consignor, Shipmondo og Webshipper.

Du kan booke fragt til dine ordrer direkte fra Business Central med JCDs fragt app.

Vil du høre mere om add-ons til Business Central?

Skriv dig op i formularen og vi kontakter dig.

Bliv kontaktet

For at vi kan kontakte dig, er vi nødt til at gemme og behandle dine oplysninger. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Læs vores privatlivspolitik.