Elektroniske fakturaer via OIO/EAN.
Stiller dine kunder krav om elektronisk fakturering? Her er løsningen, der kan håndtere det.
Elektronisk faktura via sikker forbindelse
Den her løsning til Dynamics 365 Business Central danner en elektronisk faktura og sender denne via en sikker forbindelse til JCDs WEBserver.
WEBserveren sender herefter fakturaerne videre.
Løsningen indbefatter både faktura, kreditnota, rykker og rentenota*. Du har også mulighed for at angive på debitorkortet hvordan, kunden skal faktureres. Kundens faste ordreoplysninger - hvis der er sådan nogle - kan indtastes.
Følg dokumentet i Dynamics 365 Business Central
Efter forsendelse kan du via en log se, hvornår dokumentet er sendt og af hvem.
Loggen giver også dokumentet et kvitteringsnummer fra JCDs WEBserver.
Skulle der være tilfælde, hvor fakturaen ikke accepteres, får du en email om det.
Løsningen er inklusiv PDF-konverter.
*Rykker og rentenota fra vers. 4.03
OIO til Business Central indeholder:
- Elektronisk styring af hvilke kunder der skal faktureres.
- Styring af kunders faste rekvisitionsnummer, rekvirenter og eget kontonummer.
- Automatisk overførsel af ovennævnte data ved oprettelse af ordrer.
- Automatisk afsendelse af dokumenterne
- Genudsendelses funktion.
- Overholder mindstekravene til dataafgivelse.
- Jf. bekendtgørelsen om elektronisk fakturering til det offentlige. (lov 1203 fra 27. dec. 2003).
- Sendes via en sikker forbindelse over internet.