Løsningen der samler kommunikation i din virksomhed.

Skype for Business er en samlet platform, hvor medarbejderne i din virksomhed kan kommunikere - både via telefon og med chat-funktion.

Løsningen viser desuden om dine kollegaer og samarbejdspartnere er
på kontoret, om de er optagede eller taler i telefon.


Chat-funktion

Med Skype for Business kan du chatte - både i og uden for virksomheden. Chat-funktionen tillader at tilføje flere personer til samme samtale, hvilket giver fleksibilitet og kan øge effektiviteten.

Tilstede
Presence- og chat-funktion hænger rigtig godt sammen i denne løsning.
Presence viser dig, om dine kolleager er online, offline, i møde eller taler i telefon.
På den måde kan du kontakte personer, når de er til stede, eller se når de ikke vil forstyrres. Du kan også få en notifikation, når en bruger bliver online igen. Løsningen er synkroniseret til Exchange, hvilket betyder, at den "kigger" i brugerens kalender,
og viser hvis denne f.eks. er i møde eller ude af huset.

Tale/telefoni
Kører du virksomhedens IP og mobiltelefoni over Skype for Business, kan der kan være en økonomisk besparelse på takster. Vælg selv om du vil ringe ud via din mobiltelefon, bordtelefon eller din PC - og vælg samtidig hvilket nummer, du vil have vist. Vil du for eksempel vise dit fastnet nummer i dagtimerne og herefter dit mobilnummer, så er det også en mulighed - du vælger selv. I løsningen er der også mulighed for at få funktioner til reception og kontaktcentre.

Online møder
Der er mulighed for at afholde online møder med både lyd og billede - både internt
i virksomheden og med eksterne samarbejdspartnere på tværs af byer og lande.

Kombineret med Office 365 abonnement
Løsningen kombineres med Office 365 abonnementet*. Office 365 er ikke inkluderet
i denne tillægsløsning-pris, men vil muligvis være en god investering for dig - blandt andet fordi den giver mulighed for at skalere løsningen op eller ned præcist efter din virksomheds behov.

Med Skype for Business slipper du i øvrigt for at tænke på opgradering.


< Tilbage
 

EKSEMPEL PÅ PRIS
En virksomhed med 50 brugere*
(inkl. opsætning + undervisning + projektledelse)

Prisen er inkl. installation,
opsætning af standard skabelon.
Ekskl. specialtilretning

DKK 30.000

(ekskl. moms)

Systemkrav:

Windows 7