Saml dine forretnings it-systemer i én pakke. Leveret af JCD - hosted af Microsoft.

Intern kommunikation, effektivitet, sikkerhed og mobilitet. Office 365 er en samlet pakke fra Microsoft, der indeholder en række produkter til drift af din virksomhed.

Pakken giver bl.a. adgang til email og Outlook, synkronisering
med mobiltelefon* og mulighed for at afholde møder over internettet.
Al data er hosted hos Microsoft, og dermed vedligeholdelsesfri for dig
og din virksomhed.


Med Office 365 har du mulighed for, at gå helt ned til 1 bruger. Det giver flere fordele for de mindre virksomheder. Alle virksomheder - uanset størrelse - kan benytte Office 365 og få samme funktionalitet, som store virksomheder med egen it-infrastruktur. Office 365 tildeler hver email konto 50 GB, og giver mulighed for at sende og dele filer på op til 25 MB.

Du er sikret den seneste teknologi og sikkerhed
Løsningen er hosted hos Microsoft, hvilket giver en lang række fordele. Det betyder bl.a. at du altid er sikret den seneste teknologi, Backup, virusscan og spamfiltrering. Skulle du miste din computer, ligger alle emails og kalenderaftaler stadig hos Microsoft på backup.

Adgang til din email uanset hvor du befinder dig
Office 365 giver dig adgang til din email via mobil-telefonen* eller fra hvilken som
helt PC. Det letter og effektiviserer arbejdsgangen for bl.a. sælgeren på farten, eller medarbejdere som tjekker email hjemme fra.

Spar på rejseomkostningerne
Med Microsoft Lync - som også er en del af pakken - får du mulighed for at afholde møder over internettet eller chatte med medarbejderne internt. Du kan foretage præsentationer, dele lyd, billeder eller videoer med kollegaer eller partnere uanset
hvor de befinder sig. Det betyder at du ikke behøver at tilbringe timer i bilen før et møde - nemt, effektivt og omkostningsfrit.

*email synkronisering til Nokia E series, N series og smartphones.

 


< Tilbage
 

Ved opstart afregnes minimum oprettelse af 5 brugere
DKR. Pr. konfig. & intro.
Kr. 950x5 medarbejdere.

DKK 4.750

(ekskl. moms)

DKR. Pr. efterfølgende oprettelse af brugere

DKK 950

(ekskl. moms)

DKR. pr. medarbejder
pr. mdr. fra

DKK 40

(ekskl. moms)

Systemkrav:

Kræver Office 2010+