Kasseløsning - fuldt integreret med Dynamics NAV (Navision)

Enkel og brugervenlig kasseløsning der løbende opdaterer salget til Dynamics NAV

Alle priser og varer opdateres fra Dynamics NAV til kasseløsningen - enten manuelt eller tidsstyret.

Enkel og intuitiv brugergrænseflade og minimal oplæringstid for brugeren, gør denne kasseløsning optimal for de fleste virksomheder.

Noget af det vigtigste inden for detailhandel er kundeservice. Glade kunder vil have en enkel og hurtig ekspedition.

Løsningen er integreret med dit lager. Det gør administrationsdelen nem og hurtig. Dine kunder kan have kontanter i lommen, betale med kort, mobilen eller
med gavekort. Hvad end kunderne foretrækker, skal systemet bag køre professionelt, sikkert og stabilt.


Med denne løsning får du et nemt værktøj til alle tænkelige behov i et kassesystem. Løsningen er baseret på Dynamics NAV og giver dig fx. kasseopgørelse med udskrift på bonprinter, kreditsalg til kendte kunder fra NAV og bogføring af kontantsalg i NAV.

Nemt og enkelt at styre
Taste-layout på kassen styres fra Dynamics NAV. Systemet har uendeligt antal varetaster. Udskiftning af kassen er nem og enkel, hvilket er ideelt hvis du for eksempel vil flytte kassen til en anden butik eller salgsområde. Og du har desuden mulighed for at kopiere taste-layout fra én kasse til en anden.

Du er sikret ved nede-tid
Kasseløsningen kan automatisk arbejde offline, hvis forbindelsen til Dynamics NAV skulle gå ned - uden at du som bruger behøver at gøre noget aktivt. Kassen kan bruges offline på de fleste funktioner, og systemet vil sende data til Dynamics NAV,
når forbindelsen igen er oppe. Følg med i salget fra Dynamics NAV
Varedata opdateres en gang i døgnet eller ved opstart. Derudover kan du opdatere manuelt efter behov. Alle ekspeditioner sendes jævnligt til back-end systemet,
hvilket betyder, at du - fra Dynamics NAV - kan følge med i salget på de enkelte kasser.

Salg af varer med variabel pris og combi-bestillinger
JCDs kasseløsning giver dig mulighed for at sælge varer med variabel pris - fx. slik eller frugt. Når du har valgt varen, vil systemet bede dig indtaste prisen. Når alle varer fra en combi- bestilling er på ekspeditionen bliver medarbejderen spurgt, om denne skal erstattes med den ny vare. For eksempel 1 Cola + 1 Pommes + 1 Burger
"Vil du erstatte med Burgermenu" ? Eventuelt til reduceret pris. Dette styres også fra Dynamics NAV vha. styklister.


< Tilbage
 

Prisen er ekskl. installation,
opsætning og undervisning

DKK 22.500

(ekskl. moms)

PRIS VED KØB PÅ ABONNEMENT

DKR. PR. POS PR. MD. | ekskl. moms

DKK 250

(ekskl. moms)

Systemkrav:

Dynamics NAV 2013+, 20 tabeller, 3 rapporter, 3 codeunits, 23 pages.