Løsning til Microsoft Dynamics NAV til administration af ejendomme og lejemål.

Har du behov for at håndtere lejekontrakter, husleje, slutafregning, opkrævning mm, er dette løsningen til din virksomhed.


JCD har i samarbejde med private boligselskaber udviklet en løsning i Microsoft Dynamics NAV til administration af ejendomme og lejemål.

Skærmbilleder til registrering af ejedoms-specifikke oplysninger findes
i særskilt menu.


Når du taster i disse skærmbilleder er det muligt, sammen med
debitorkartoteket og salgsfaktura, at beregne og danne periodiske
opkrævninger til lejerne - direkte i Dynamics NAV.


Al data samlet ét sted
Denne løsning har en lang række faciliteter, du kan bruge efter behov. Eksempelvis undgår du dobbeltregistreringer og manuelle beregninger, ligesom al nødvendig viden helt ned på lejerniveau kan indtastes, og findes ét sted - nemlig i din Dynamics NAV.

Systemet indeholder desuden links til udvalgte filer og biblioteker med valgfri placering. Det kan være alt fra lejekontrakt og indscannede skøder til forsikrings-policer, tegninger og korrespondance.


< Tilbage
 

Prisen er ekskl. installation,
opsætning og undervisning

DKK 50.000

(ekskl. moms)

Systemkrav:

Microsoft Business Solutions-Navision / Dynamics
3.70 eller derover.
Kræver 15 tabeller, 30 forms,
30 rapporter, 4 dataporte.