Gentagne faktureringer til de samme kunder

Denne tillægsløsning til Dynamics NAV styrer gentagne faktureringer til kunder i forbindelse med udlejning, løbende abonnementer og lignende.


Slut med glemte faktureringer.


Aftale- / abonnementssystemet sikrer, at oprettede aftaler bliver faktureret med korrekte intervaller. Det er muligt at have mange forskellige abonnementer pr. kunde kørende sideløbende - med forskellige intervaller. Det kan eksempelvis være pr. kvartal, pr. måned, pr. år m.v.

Indsættelse af gebyrer
Løsningen giver mulighed for at indsætte forskellige typer gebyrer.
Det kan eksempelvis være et gebyr for forfaldne poster.

Hold styr på det udlejede
For hver aftale i systemet har du mulighed for at indtaste kontraktnummer.
Løsningen giver også mulighed for at angive serienummer på hvert enkelt produkt,
hvilket er relevant ved udlejning af produkt-specifikke varer.

Enkelt og nemt at komme i gang
Efter oprettelse af aftalerne, er det eneste du skal gøre, at trykke på en knap i Dynamics NAV, og herefter angive et datointerval (eks. 010110..310110). Fakturaerne oprettes herefter automatisk og det er muligt at massefakturere.


< Tilbage
 

Prisen er ekskl. installation,
opsætning og undervisning

DKK 7.500

(ekskl. moms)

Systemkrav:

Fra Financials 2.60 og nyere.

2 tabeller, 3 forms, 1 rapport