Tillægsmodul til JCDs kasse-/POS-løsning.

Tag godt imod dine gæster med et professionelt billet-system.

Med gode systemer ved indgange og forlystelser får dine gæster den allerbedste oplevelse.

Sæsonkort, billet-systemer og indgangsmøller/tællere… gode it-løsninger mindsker
kødannelser, nedetid eller manuelle funktioner, der skaber ventetid - og utålmodige gæster.

Brugervenligt
Glade kunder vil have en enkel og hurtig ekspedition. Denne løsning gør det muligt
for dine medarbejdere, at yde god service. Løsningen indeholder selvstændigt skærmbillede til salg og udskrift af entrébilletter, hvilket gør systemet hurtigt og brugervenligt.

Integreret billetsystem.
Løsningen er integreret med din Microsoft Dynamics NAV. Det gør administrationsdelen nem og hurtig. Dine kunder kan have kontanter/valuta i lommen, betale med kort, mobilen eller med gavekort. Hvad end kunderne foretrækker, skal systemet bag køre professionelt, sikkert og stabilt. Billetterne indeholder en unik stregkode, som muliggør forskellige former for validering på for eksempel dato og adgang.

Du er sikret ved nede-tid
Kasseløsningen kan automatisk arbejde offline, hvis forbindelsen til Dynamics NAV skulle gå ned. Uden at du som bruger behøver at gøre noget aktivt, vil systemet sende data til Dynamics NAV, når forbindelsen igen er oppe.

Følg med i salget fra Dynamics NAV
Varedata opdateres en gang i døgnet eller ved opstart. Derudover kan du opdatere manuelt efter behov. Alle ekspeditioner sendes jævnligt til back-end systemet, hvilket betyder, at du - fra Dynamics NAV - kan følge med i billetsalget på de enkelte kasser.


< Tilbage
 

Prisen er ekskl. installation.

DKK 19.500

(ekskl. moms)

PRIS VED KØB PÅ ABONNEMENT

Pr. mdr.

DKK 250

(ekskl. moms)