29. september 2017

Sådan skaber du mere overblik i din forretning

… og får kunderne til at komme igen

Retail-branchen er præget af konkurrence, dynamik og er i konstant udvikling. Du skal have fingeren på pulsen for at følge med … hvordan har du det bedst muligt?

At handle via flere kanaler - en såkaldt multi channel forretning - er en væsent­lig del af butikshandlen i dag, og det gør bestemt ikke udfordringen mindre.

af: Ann-Britt Johansen, konsulent | Dynamics NAV

 

De fleste forretninger
er baseret på et højt antal transaktioner hver dag
!
Travle kunder kræver en nem shopping-oplevelse … og måske endda selv­betjeningskasser, der også kan integre­res med betalingsterminalerne.

Der er mange processer, der skal snakke sammen i en forretning, lige fra lagerstatus til finans- og kassesystem. Det hele skal hænge sammen, og det kan give grå hår og virke uoverskueligt.

Med det rigtige værktøj kan du overskueliggøre processer og i sidste ende sælge mere.

 

Dine kunder i centrum
Det er kunderne, som holder hjulene i gang i din forretning. Derfor skal de også have en god oplevelse.
Effektive it-redskaber kan være med til at give dine kunder den bedste oplevelse - og sørge for at de kommer igen.

Dit kasse-system, lager og ERP-system bør snakke sammen. På den måde har du altid kontrol og overblik over din forretning.

LS Retail er en softwareløsning, der integreres med din Dynamics NAV og kan tilpasses til netop din forretning. Det smarte er, at du kan holde styr på hele din forretning og drive den direkte fra kontoret. Du automatiserer nemlig processerne og arbejdsopgaverne.

 

Bedre overblik og automatiseringer
Systemet beregner salgsprovisioner for dine individuelle sælgere eller for salgsteams.

Det beregner automatisk salgs­provision og eventuelle andre kriterier, du stiller op - for eksempel for ud­valgte varegrupper i afgrænsede perio­der. Salgskommissioner bogføres auto­matisk og efterlader fuld sporbarhed.

Funktioner til genopfyldning af lageret sparer dig både tid og penge og giver mulighed for automatisk opfyldning baseret på din salgshistorik.

Salg, lager og produktivitet kan spores live på alle salgskanaler - uanset om det er de fysiske butikker, webshop eller mobil. På den måde kan du reage­re hurtigt og effektivt, når omstændighederne ændrer sig.

 

Med den her software får du kort sagt et samlet integreret system, der giver overblik over indtjening og produktivitet. Ideelt for en multi chanel forretning.

 

Jeg giver dig her 3 fordele ved LS Retail til NAV, som kan skabe værdi for din forretning:

Lager, salg og produktion
Administrer dit lager, salg og produktion nemt og bekvemt med LS Retail. Jeg har argumenteret for, at kunderne er et vigtigt element i din forretning, derfor skal de også have en god service.

LS Retail er et fuldt integreret system, hvor du kan holde øje med hele din forretning og sikre, at dine kunder får en god og effektiv service, hvad enten det er i din fysiske butik eller på din webshop.    


Nemt og fleksibelt
Fleksibilitet er det centrale nøgleord. Løsningen kan skræddersyes, så den passer til netop din forretning. Det vigtigste er, at LS Retail opfylder alle dine behov og ønsker - derfor kan løsningen også udbygges. Du vil sandsynligvis gerne skille dig ud og være bedre end dine konkurrenter. Det kan du med LS Retail.

Evaluer kampagner
Med LS Retail kan du generere værdifuldt data på baggrund af din forretning; data du for eksempel kan omsætte til en markedsføringskampagne. Løsningen giver dig adgang til de centrale nøgletal i forbindelse med kampagnen, så du kan måle effekten.  

 

af: Ann-Britt Johansen, konsulent | Dynamics NAV

 

Vil du vide mere
om hvad LS Retail kan gøre for dig?

Kontakt JCD A/S på telefon 70 12 00 03